عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

پیامدهای بی توجهی مسئولین به خرید کالای داخلی

حجت الاسلام پژمان فر گفت: مسئولین می توانند با خرید کالای ایرانی از تولید داخل حمایت کنند و این اتفاق نمی افتد که آثار و تبعات فراوانی در جامعه دارد.
کد خبر: ۸۸۶۰۶۱۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱

حجت الاسلام نصر الله پژمان فر، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی تحریم کالاهای خارجی که در داخل کشور تولید می شود؛گفت: اگر ما به دنبال پیشرفت و رشد اقتصادی کشور هستیم همان طور که بسیاری از کشورها همین کار را انجام داده اند،اولویت را باید به خرید کالاهای داخلی داد.

وی با بیان این مطلب که توجه به تولید ملی باید تبدیل به یک گفتمان شود؛تصریح کرد: بخش دیگری که در این مجال باید به آن پرداخت این است که نگاه مردم باید تغییر کند بر همین اساس باید تلاش کرد تا خرید کالای داخلی و تحریم کالاهای خارجی تبدیل به یک گفتمان شود.

پیامدهای بی توجهی مسئولین به خرید کالای داخلی

این نماینده مجلس با انتقاد از عملکرد برخی مسئولین دولتی در بی توجهی به تولید ملی خاطرنشان کرد: پرداختن به موضوع تحریم کالاهای خارجی برای کمک به تولید ملی موضوعی است که مسئولین دولتی کشور به آن توجه کنند.مسئولین می توانند با خرید کالای ایرانی از تولید داخل حمایت کنند و این اتفاق نمی افتد که آثار و تبعات فراوانی در جامعه دارد.


ارسال نظرات