خبرهای داغ:
توسط سپاه ولیعصر(عج) خوزستان صورت گرفت

عوامل حمله تروریستی به کلانتری 22 اهواز دستگیر شدند

عوامل حمله تروریستی به کلانتری 22 اهواز دستگیر شدند
کد خبر: ۸۸۶۰۶۷۷
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در خوزستان ،سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان (عج)با اعلام خبر دستگیری عوامل تیراندازی تروریستی که منجر به شهادت دو تن از پرسنل نیروی انتظامی در استان خوزستان شد گفت: با تحقیق عناصر اطلاعاتی سپاه در استان خوزستان در صبح امروز 26 اردیبهشت ماه موفق شدیم این گروه تروریستی وابسته را که در حال خروج از کشور بود طی یک درگیری دستگیر کنیم.

وی ادامه داد: این اقدام نشان از اشراف نیروهای اطلاعاتی استان خوزستان را دارد، که همه ی اقدامات دشمن را زیر نظر دارند و این هدیه ای است به مردم استان خوزستان به خانواده شهدایی که در واقع مظلومانه توسط عوامل تروریستی وابسته به ضد انقلاب خارج از کشور به شهادت رسیدند، موفقیت در دستگیری این عوامل را به شهدا و مقام معظم رهبری تقدیم می کنیم، انشاالله این عوامل هر چه زودتر توسط مقام قضایی به سزای اعمالشان خواهند رسید.

سردار شاهوار پور در ادامه افزود: نفراتی که دستگیر شدند یک فایل صوتی را در فضای مجازی پخش کردند و امکاناتی که در اختیارشون بود، توسط عناصر اطلاعاتی کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز،25 اردیبهشت ماه، در پی حمله مسلحانه و تیراندازی از سوی افراد ناشناس دو تن از مأموران کلانتری 22 اهواز به شهادت رسیدند.

در این تیراندازی که از سوی افراد ناشناس صورت گرفت، یک تن از مأموران ناجا نیز مجروح شد.

انتهای ییام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها