معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

اجرای برنامه‌های مختلف همزمان با ماه مبارک رمضان

امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های مختلفی همزمان با ماه مبارک رمضان اجرایی خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۶۰۷۵۲
|
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در جلسه هماهنگی برنامه‌های اجرایی 14 و 15 خرداد با اشاره به طرح مناسبتی اجرایی توسط اوقاف و امور خیریه در ماه مبارک رمضان گفت: این برنامه‌ها به منظور استفاده بهتر از ظرفیت ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.

حجت‌الاسلام فخرالدین خدابنده‌لو با اشاره به اجرای ویژه برنامه رحلت امام خمینی (ره) در آستان مقدس امامزادگان افزود: همچنین اوقاف آماده همکاری با ارگان‌های مختلف در زمینه برپایی سفره‌های افطار است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به طرح مناسبتی اجرایی توسط اوقاف و امور خیریه در ماه مبارک رمضان بیان کرد: این برنامه‌ها به منظور استفاده بهتر از ظرفیت ماه مبارک رمضان اجرایی می‌شود.

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای مرکز زنجان رضا موسوی در جلسه هماهنگی برنامه‌های اجرایی 14 و 15 خرداد با اشاره به اینکه برنامه‌های مختلفی برای اجرا در ایام 15 خرداد پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: در برنامه گئجه‌لر و همچنین در خود روز رحلت نیز برنامه‌های مختلفی برنامه مناسبتی مربوط پخش خواهد شد.

مدیر روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان در جلسه هماهنگی برنامه‌های اجرایی 14 و 15 خرداد با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی برای مددجویان به مناسبت 15 خرداد گفت: برگزاری نشست‌های بصیرتی و آموزشی نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام اجرایی خواهد شد.

روح‌الله صالحی از اعزام مبلغان به مناطق مختلف استان زنجان به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: برگزاری کرسی تلاوت نیز است که می‌توان در این ایام آنها را برگزار کرد.

در ادامه حکم‌علی اسماعیلی، رئیس ستاد اقامه نماز جمعه استان زنجان نیز در این برنامه با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای 14 و 15 خرداد اظهار کرد: در این ایام نسبت به سخنرانی قبل از نماز جمعه برای تبیین سیره و سبک زندگی امام خمینی (ره) اقدام خواهد شد.

معاون فرماندار زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه هماهنگی برای امنیت و ترافیک مراسم 15 خرداد در نظر گرفته شده است، گفت: همچنین یک برنامه شاخص نیز از سوی ستاد در این ایام اجرایی خواهد شد.

جلیل جزونقی با بیان اینکه در این ایام اقدامات تامینی و ترافیکی نیز در شهر زنجان انجام خواهد شد، گفت: تمهیداتی فراهم می‌شودد که این مراسم ویژه با حضور همه مردم برگزار شود.

گفتنی است، بنیاد شهید نیز در ایام مسابقات ورزشی ویژه خانواده‌های ایثارگران و جانبازان اجرایی و یادواره شهدای ماه رمضان نیز

برگزار می‌شود.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این ایام برنامه‌های مختلفی با محوریت مساجد اجرایی و از این ظرفیت برای تبیین سیره و سبک زندگی امام راحل استفاده خواهد کرد.

ارسال نظرات