خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذرشهر:

انتخابات تعیین سرنوشت/انتخاب فرد اصلح تکلیف مهم مردم است

فرمانده سپاه آذرشهر در آستانه انتخابات با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر اینکه انتخابات لیله القدر انقلاب است، گفت: همانطور که در شب قدر سرنوشت یک سال انسان رقم می خورد در انتخابات نیز سرنوشت چهار سال کشور تعیین می شود.
کد خبر: ۸۸۶۰۸۶۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، بهمن فتح زاده با بیان اینکه انتخابات از مصادیق بارز مردم سالاری دینی است، افزود: شرکت در انتخابات به معنی سهیم بودن در اداره کشور است.

وی انتخابات را از عرصه های مهم ظهور و بروز علاقه مردم به سرنوشت کشور دانست و اظهار داشت: اگر کسی به آینده و سرنوشت کشور علاقه مند باشد حتما در انتخابات شرکت می کند.

فتح زاده صرف حضور مردم را جدا از اینکه به چه کسی رای می دهند ضامن امنیت و تداوم انقلاب عنوان و بیان کرد: حضور مردم در انتخابات «نه» گفتن به یاوه گویی های شیطان بزرگ است.

وی با اشاره به توصیه های رهبر فرزانه انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات برای کشور، خاطرنشان کرد: انتخابات در کشور ما امری تشریفاتی نیست بلکه رویدادی بسیار مهم و تاثیرگذار در آینده کشور است.

فتح زاده شرکت در انتخابات را وظیفه و تکلیف شرعی هر مسلمانی خواند و تاکید کرد: هرکس که مسلمان است شرکت در انتخابات را باید جزو مهم ترین تکالیف خود بداند و نسبت به آن بی تفاوت نباشد.

فرمانده سپاه آذرشهر تلاش برای شناخت نامزدها و انتخاب فرد اصلح را از دیگر تکالیف مهم نام برد و یادآور شد: تک تک ما وظیفه داریم رایی را که به صندوق می اندازیم با آگاهی و شناخت باشد چراکه رای ما آینده ساز کشور است.

فتح زاده کشور را متعلق به همه ایرانیان وطن دوست دانست و افزود: باید هرکس با هر سلیقه ای که دوستدار امنیت، آرامش و عزت کشور و آینده روشن برای فرزندان و جوانان خود است در انتخابات شرکت کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها