بیانیه:

دعوت سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان ازمردم در خلق حماسه ای ماندگار

سرپرست سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه استان به ویژه مداحان، شاعران آیینی و هیئات مذهبی را به حضور پرشور وحدکثری در خلق حماسه ماندگاری دیگر در تاریخ ملت ایران دعوت کرد.
کد خبر: ۸۸۶۰۸۹۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سیستان و بلوچستان در پیام که از سوی محمدجواد جامعی به خبر گزاری بسیج ارسال شده آمده است: انتخابات در نظام مردم سالاری دینی نه صرفا مسیری برای دست یابی به قدرت ،بلکه بستری برای ارتقای فرهنگ سیاسی،تبیین مسایل اصلی کشور ،مشارکت وسیع افکار عمومی وچاره جویی مشکلات وتحکیم همدلی ملت در مسیر پیشرفت است.
وی بیان کرد: جمهوریت نظام اقتضا می کند ،مردمی که آزادانه انتخاب می کنند راه حل های تفکر انقلابی را برای ادارهی امور بشناسند وباور کنند.
سرپرست سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان افزود:آن گاه که مردم اقنا شوند تنها تفکر انقلابی می تواند کشور را از تنگناها وتهدیدها عبور دهد وفرصت ها را به نتیجه برساند،این باور،مردم را به گزینه ای انقلابی درانتخابات رهنمون خواهد ساخت .
وی تصریح کرد:امروز وظیفه ی جریان انقلابی است تا راه حل های تفکر انقلابی را در عرصه های مهمی چون فرهنگ،سیاست،اقتصاد،به ویژه در موضوعات مهمی چون تولید،اشتغال،مسکن،عنعت،کشاورزی،بانکداری و...به شکل برنامه ای قابل تحقق وباور پذیر به مردم ارائه کند.
محمد جواد جامعی گفت: ایران اسلامی در شرایط خاصی قرار دارد و ملت همیشه در صحنه و ولایتمدار باید سرنوشت کشور را رقم بزنند، ما مداحان، شاعران و هیات های مذهبی همانگونه که در همه صحنه ها به ویژه در فتنه 88 نشان دادیم که حافظ این انقلاب و پیرو واقعی ولایت فقیه هستیم این بار نیز همگام با ملت عزیزمان با شور و اشتیاق در صحنه انتخابات حضور یافته و دوستان نظام را شادمان و دشمنان را ناامید و مایوس خواهیم کرد.
در ادامه این پیام با استناد به بیانات رهبر معظم انقلاب آمده است: رهبر معظم انقلاب فرمودند مساله نخست حضور در انتخابات است باید به دشمن نشان دهیم که ما پای انقلاب خود ایستاده ایم.
رئیس کانون مداحان و شاعران آیینی زاهدان در این پیام متذکر شده است: آنانی که مدعی اند سایه جنگ را از سر ملت برداشته اند ببیند شهدای ما برای انقلاب چه کرده اند، رشادتها و از خودگذشتگی های مدافعان حرم را ببینند و بنگرند که امثال حاج محبعلی فارسی چقدر تازیانه و سیلی خوردند تا ما امروز در مقابل دشمن سربلند باشیم.
این پیام می افزاید: رهبر عظیم الشان ما فرمودند همیشه در همه صحنه ها حضور مردم نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده است.
در این پیام آمده است: حقیر به عنوان خادم شما در مجموعه کانون مداحان شهرستان زاهدان از همه مداحان، شاعران و هیات های مذهبی تقاضا دارم با شور و شعف هرچه تمام تر در روز 29 اردیبهشت در انتخابات حضور یافته و به رئیس جمهوری اصلح، ارزشی و انقلابی رای می دهیم.
جامعی تاکید کرده است: در خصوص شورای شهر نیز باید دقت کنیم افرادی انتخاب شوند که متخصص، متعهد و دلسوز باشند و برای آبادانی شهر زاهدان تلاش کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.

ارسال نظرات