رئیس ستاد انتخابات لرستان:

بیش از 1700 شعبه اخذ رأی در لرستان پیش بینی شده است

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: تعداد رأی اولی‌های لرستاندر این دوره از انتخابات بیش از ۳۷ هزار نفر است و هزار و ۷۶۶ شعبه اخذ رأی در استان پیش‌بینی‌شده است.
کد خبر: ۸۸۶۰۹۴۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حبیب‌الله خجسته پور، رئیس ستاد انتخابات لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر می‌خواهیم که از ظرفیت مردمی استفاده کنیم یکی از بهترین شیوه‌های حضور مردم درصحنه شیوه مشارکتی در انتخابات است.

وی با اشاره به دو انتخابات پیش رو افزود: یکی از این انتخابات کاملاً ملی و دیگری کاملاً مردمی بوده و در انتخابات ملی قرار است دومین شخص مملکت و در انتخابات محلی بنا بوده که پارلمان های شهری و روستایی تشکیل شوند.

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: در این دوره از انتخابات لرستان بیش از ۲۶ هزار نفر از عوامل اجرایی، نظامی، انتظامی، بازرسین با همراهی هیئت‌های نظارت کار برگزاری انتخابات را بر عهده‌دارند.

وی گفت: درمجموع هزار و ۷۶۶ شعبه اخذ رأی شهری و روستایی در نظر گرفته‌شده که قرار است رقابت هزار و ‌۴۵ کاندیدای شورای شهر و شش هزار و ۷۷۰ کاندیدای روستا را برگزار کنند.

خجسته پور افزود: تعداد رأی اولی‌های لرستاندر این دوره از انتخابات بیش از ۳۷ هزار نفر است و هزار و ۷۶۶ شعبه اخذ رأی در استان پیش‌بینی‌شده و برای اولین بار در شش حوزه شهری خرم‌آباد، بروجرد، دورود، الیگودرز، نورآباد و کوهدشت انتخابات شوراها به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان بابیان اینکه ۵۶۶ شعبه در این شش شهر پیش‌بینی‌شده است گفت: انتخابات ۲۵ فرآیند دارد که ۲۳ فرآیند آن الکترونیک و دو فرآیند دیگر نوشتن رأی و شمارش آرا به‌صورت دستی و سنتی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ش

ارسال نظرات