رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان:

برگزاری مسابقات قرآنی دبیر شورای فرهنگی با هدف تبیین ارزشهای دین اسلام و رشد باورهای دینی فرزندان

نشر فرهنگ و علوم قرآنی، تبیین ارزشهای دین مقدس اسلام و رشد باورهای دینی فرزندان، مطابق با فرهنگ اصیل قرآن از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات قرآنی است.
کد خبر: ۸۸۶۱۰۵۸
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات قرآنی دبیر شورای فرهنگی با اشاره به اهمیت و جایگاه ارزشمند اقدامات فرهنگی و فعالیت های قرآنی، افزایش سطح معلومات قرآنی کارکنان و خانواده های گرامی ایشان، که زمانبر بوده و با توجه به ظرافت و اهمیتی که دارد در طولانی مدت؛ تاثیرات ارزشمند خود را نمایان می کند؛ گفت: تمام تلاش خود را به کار برده ایم تا در کنار کارهای عملیاتی- فنی شرکت گاز؛ در پیشبرد اهداف فرهنگی نیز؛ مثمر ثمر باشیم.

نادر رابطی با بیان اینکه با شرکت 265 نفر از کارکنان، همسران و فرزندان کارکنان گاز زنجان شاهد رشد 34 درصدی هستیم؛ افزود: 83 نفر از شرکت کنندگان را آقایان، 73 نفر خواهران، 58 نفر فرزندان پسر و 51 نفر فرزندان دختر کارکنان تشکیل داده اند.

وی اظهار داشت: به لطف الهی با پیگیری های مستمر و دغدغه ی مسئولین امر، با برگزاری کلاسهای قرآنی برای کارکنان در طول سال و پرداخت 80 درصد از هزینه های آموزش قرآن همسران و فرزندان کارکنان در راستای تعمیق باورهای دینی و نزدیکی هر چه بیشتر خانواده کارکنان شرکت گاز استان به این کتاب الهی؛ گام برداشته ایم.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه فرزندان کارکنان شرکت گاز استان زنجان در مقاطع تحصیلی، ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان و عالی با هم رقابت کردند؛ تصریح کرد: نشر فرهنگ و علوم قرآنی، تبیین ارزشهای دین مقدس اسلام و رشد باورهای دینی فرزندان، مطابق با فرهنگ اصیل قرآن از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات قرآنی است.

رابطی با اعلام اینکه سال گذشته در بخش فرزندان کارکنان، آقایان مجتبی محمودی، محمدی هادی الماسی، محمد رضا الماسی و محمد مهدی یوسفی راد و در بخش کارکنان و همسران کارکنان، خانم ها مریم مرادی عمید آبادی و سارا عابدینی و آقای علی یوسفی مقام های اول تا سوم کشوری را بدست آوردند، افزود: امسال نیز 10 داور از دارالقران سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان داوری مرحله مقدماتی مسـابقات قرآن کریم و نهج البلاغه خانواده گاز زنجان را بر عهده داشتند.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حضور کلیه شرکت کنندگان، از حمایت و توجه ویژه مهندس عسگریان، مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان به مباحث قرآنی قدردانی کرد.

رابطی در ادامه افزود: در این محفل نورانی شرکت کنندگان در 11 رشته مختلف، شامل ترجمه قرآن کریم، مفاهیم قرآن کریم، مفاهیم نهج البلاغه و قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ تخصصی، عمومی و موضوعی، صحیح خوانی، اذان، قصه گویی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان خاطر نشان ساخت: نفرات اول مرحله مقدماتی؛ برای رقابت با منتخبین شرکت های گاز استانی در مرحله کشوری؛ اعزام خواهند شد.

گفتنی است، مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه فرزندان کارکنان و دهمین دوره مرحله مقدماتی مسـابقـات قـرآنـی کـارکنـان و همسران؛ با عنوان «بهار در بهار», با حضور 265 شرکت کننده؛ در شرکت گـاز استـان زنجان برگزار شد.

ارسال نظرات