معاونت جوانان جمعیت هلال احمراستان زنجان:

اجرای المپیاد ورزشی امدادی نونهالان با هدف توسعه فرهنگ ایمنی خودامدادی در کودکان

توسعه فرهنگ ایمنی خودامدادی و بالابردن تحرک و کار گروهی کودکان از جمله اهداف اجرای المپیاد ورزشی امدادی نونهالان است.
کد خبر: ۸۸۶۱۰۸۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاونت جوانان جمعیت هلال احمراستان زنجان گفت: جشنواره ورزشی امدادی نونهالان هلال احمر با همکاری جمعیت هلال احمر ابهر در ابهر برگزار شد.

ابراهیم کاظمی افزود : در این برنامه مهدکودک سماء در محل برگزاری جشنواره ورزشی امدادی نونهالان هلال احمری با عنوان «المپیاد جوانهها» با 4 سرود جشنواره ماه پیشونی توسط غنچه های هلال به اجراء درآمد .

وی اظهار داشت: برای اجرای این جشنواره در مهد کودک فعال شهرستان ابهر انتخاب شد و نونهالان این مهد با اعزام مربی هلال احمر، علاوه بر آشنایی با تاریخچه هلال احمر، نحوه استفاده از کیف کمک های اولیه و نحوه تخلیه اضطراری و پناهگیری را آموزش دیدند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر تصریح کرد: توسعه فرهنگ ایمنی خودامدادی و بالابردن تحرک و کار گروهی کودکان از جمله اهداف اجرای این المپیاد است.

گفتنی است، هنرنمایی کودکان در اجرای این مانور زلزله. آشنایی با شماره تلفنهای اضطراری و محتویات کیف کمکهای اولیه مدعوین را چنان بر سر شوق آورده بود که حالا مدیران حاضر در مراسم نیز همنوا با غنچههای هلال شعر «اتل متل مربا، چی گفته ماه زیبا؟/ گفته که صلح و دوستی باید باشه تو دنیا» را زیر لب زمزمه میکردند.

لازم به ذکر است، در پایان مراسم اهدا جوایز و لوح تقدیربه اعضا غنچه های هلال و مربیان زحمت کش توسط مسئولین حاضر درمراسم اهداء شد.

ارسال نظرات