حجت الاسلام كريمي در نشست بصيرتي ناحیه ثارالله یزد:

اولين ماموريت امام عصر (عج) جنگي تمام عيار با مستكبران عالم است/ انتخاب فرد اصلح یک فريضه اي الهي است

کریمی خاطر نشان کرد: دومین ماموريت ياران خاص مبارزه بي امان با انحراف ها، تحريف ها و برداشت هاي نادرست از دين و مذهب است كه اين موارد عوامل تشكيل دهنده اي دارد و دولت اسلامي امام زمان عج الله با آنها به مبارزه خواهد پرداخت.
کد خبر: ۸۸۶۱۰۹۶
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجه الاسلام كريمي در نشست بصيرتي ويژگي هاي ياران حضرت مهدي عج الله را از ديدگاه نهج البلاغه اميرالمومنين علي عليه السلام برشمرد.

كريمي در اين نشست كه در دفتر ايت الله مدرسي برگزار گرديد اذعان كرد: ائمه هدي عليهم السلام در پيشگاه خدا داراي شئوناتي هستند كه يكي از اين شئونات دغدغه آنها براي تشكيل حكومت اسلامي بوده است.

وی در ادامه گفت: اولين ماموريت امام عصر عج الله جنگي تمام عيار با مستكبران عالم است و اين در راس همه امور است.

کریمی افزود: دومين ماموريت ياران خاص مبارزه بي امان با انحراف ها، تحريف ها و برداشت هاي نادرست از دين و مذهب است كه اين موارد عوامل تشكيل دهنده اي دارد و دولت اسلامي امام زمان عج الله با آنها به مبارزه خواهد پرداخت.

اولين گروه منحرف صاحبان زر هستند(سرمايه داران و كساني كه از بيت المال مسلمين برداشت هاي ناصحيح نموده اند)

دومين گروه صاحبان زور(حكومت هاي غير اسلامي به ظاهر اسلامي)

سومين گروه صاحبان تزوير( عالمان وابسته به دنيا پرستان و جيره خواران حكومت هاي ظالم و طبقه اشراف)

كريمي در بيان ويژگي هاي كارگزاران و مديران اصلح از نگاه اميرالمومنين عليه السلام به سنت و سيره پيامبر خدا و اهل بيت ايشان اشاره كرد و گفت:طبق فرمايش امير المومنين عليه السلام اولين ويژگي يك مسئول دين مداري است. زيرا دين عامل بسيار مهم مهارت قدرت در جلوگيري از فساد سياسي و اجتماعي است.

وي با بيان اينكه خدا محوري و توجه به حضرت حق نيروي انسان را مضاعف مي كند و در لغزشگاه ها و خطرات انسان را حفظ مي كند گفت: امام علي عليه السلام در نامه 53 نهج البلاغه مي فرمايند خداي سبحان را با دست و زبان و قلب ياري نماييد زيرا خداي بزرگ ياري و عزت كسي كه ياريش كند و عزيزش بدارد تضمين نموده است.

کریمی در ادامه با اشاره به سند 2030 يونسكو كه اين سند سه سال پيش در امتداد سفر برخي از نمايندگان دولت به برخي از كشورهاي اروپائي و غربي به صورت محرمانه امضا شده است و دو ابهام در اين مورد وجود دارد اگر نمي دانستند و امضا نمودند چرا اين ادعا را دارند كه از همه بهتر مي فهمند و حقوق ملت را مي خواهند زنده كنند؟

اگر دانسته امضا كرده اند چرا وقتي به آنها خائن خطاب مي شود ناراحت مي شوند؟

در هر صورت سند 2030 يك نوع سند خيانت در حق همه دينداران و دغدغه مندان به اسلام است و طبق فرمايشات مقام معظم رهبري كشور اسلامي ما كشوري نيست كه زير بار اينگونه معاهدات پنهاني برود.

در سند 2030 اجازه فراگيري دو زبان را به كودكان زير 10 سال را نمي دهد و در اين صورت فراگيري زبان عربي يا زبان دين و قرائت قران براي كودكان تا اين سن از نظر اين قانون ممنوع است.

در سند 2030 همجنس گرائي و كارهاي منافي عفت از همان اوان كودكي در سن 4 سال به بالا در مهد هاي كودك بايد تدريس شود.

كريمي در آخر همه را دعوت به مشاركت حداكثري در انتخابات نمود وانتخاب فرد اصلح را فريضه اي الهي براي همه عنوان كرد.

ادامه برنامه با سخنراني حضرات ايات مدرسي و وافي عضو خبرگان رهبري برگزار شد.


ارسال نظرات