مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

رئیس‌جمهور اصلح استکبارستیز است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل یکی از ویژگی‌های رئیس‌جمهور اصلح را روحیه استکبارستیزی وی عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۶۱۱۸۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
  به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از مهر حجت‌الاسلام مهدی ستوده در گفتگویی با تأکید به اینکه روحیه استکبارستیزی به معنی مقابله با تفکر سازش با مستکبران است، اضافه کرد: چرا که انقلاب اسلامی ایران به دنبال دفاع از مظلوم در مقابل ظالم به پیروزی رسیده است.

وی با تأکید به اینکه ریشه انقلاب اسلامی در تناقض و تضاد با استکبار است، تأکید کرد: ویژگی دوم رئیس‌جمهور اصلح توجه به اسناد بالادستی از جمله سند چشم انداز ۲۰ ساله است و اینکه بتواند جهت تحقق آن برنامه‌هایی ارائه دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ویژگی بارز دیگر رئیس‌جمهور اصلح را مردمی بودن وی دانست و بیان داشت: رئیس‌جمهوری که با قشر مستضعف جامعه در ارتباط است، خواهد توانست به افراد کم‌درآمد توجه نشان دهدو به حل مشکلات اقدام کند.

ستوده تشویق مردم به حضور حداکثری، تنویر افکار عمومی و بصیرت بخشی را بخشی از وظایف علما دانست و ادامه داد: به ویژه لازم است ویژگی‌های رئیس‌جمهور اصلح در سطح جامعه تبیین شود.

وی معتقد است دین از سیاست جدا نیست و علاوه بر اینکه حاکمیت انقلاب اسلامی در پیروی از حاکمیت و ولایت امامت است، به تعبیر امام راحل تفکیک سیاست از دین امر خطرناکی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان پایه و اساس انقلاب اسلامی را مردم دانست و متذکر شد: این مردم هستند که با حضور خود سرنوشت انتخابات را رقم می‌زنند و لازم است بصیرت دهی لازم از سوی علما صورت گیرد.

ارسال نظرات