اساسی ترین مشکل دولت روحانی خوی اشرافی و بی توجهی به معیشت آحاد مردم است

انتخابات جمهوریت نظام را اثبات می‌کند و جمهوریت نظام هم از غرب گرفته نشد بلکه از بطن دین مبین اسلام است چون بارها در دین اشاره شده که به آرای مردم رجوع شود.
کد خبر: ۸۸۶۱۱۹۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مهدی نائیج در جمع خبرنگاران جمهوریت و اسلامیت را دو مطالبه مهم مردم از ابتدای انقلاب تاکنون برشمرد و اظهار کرد: انتخابات جمهوریت نظام را اثبات می‌کند و جمهوریت نظام هم از غرب گرفته نشد بلکه از بطن دین مبین اسلام است چون بارها در دین اشاره شده که به آرای مردم رجوع شود.

وی انتخابات ریاست جمهوری را مهم و حیاتی دانست و افزود: چون ریاست جمهوری دومین مقام اجرایی کشور پس از رهبری است و باید متوجه بود به چه کسی رأی می‌دهیم و چه کسی را انتخاب می‌کنیم و سرنوشت چهار ساله کشور را به دست چه کسی می‌سپاریم.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در نوشهر با بیان اینکه باید در انتخاب فرد اصلح، امانت‌دار، دلسوز، صادق، مدیر، مدبر، انقلابی، دارای چهره و پایگاه مردمی که از جمله شاخص‌های یک رئیس جمهور است، دقت فراوان کرد.

این مسؤول بزرگ‌ترین معضل و مهم‌ترین مشکل اساسی کشور و اصلی‌ترین مطالبه مردم را بحث معیشتی و اقتصادی دانست و گفت: رشد نقدینگی، رکورد بازار و به تبع آن تعطیلی بیش از 17 هزار واحد تولیدی و صنعتی و بیکاری و اخراج هزاران کارگر،  واردات بی‌برنامه و بی‌رویه محصولات کشاورزی از جمله برنج و مرکبات و ... نتیجه سیاست‌های غلط اقتصادی دولت یازدهم است چون شعار تدبیر و امید دولت روحانی محقق نشد و برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی تدبیری اندیشه نشد و امید را در ملت کُشت.

نائیج با اشاره به اینکه یارانه‌ها از جیب مردم پرداخت می‌شود و اینکه برای پرداخت همین یارانه 45500 تومانی به مردم منت گذاشته می‌شود و توهین به شأن و منزلت ملت است بیان کرد : از 700 هزار میلیارد تومان در آمد دولت یازدهم در طول یکسال اخیر 36 هزار میلیارد تومان به بخش یارانه‌ها اختصاص یافت و دولت بیاید جوابگو باشد که بقیه پول‌ها کجا هزینه کرده است.
 
وی ادامه داد:  دولت یازدهم ول‌خرج‌ترین دولت ادوار تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می‌رود به طوری که خرج 3/5 ساله دولت روحانی به تنهایی با خرج‌های هشت سال دولت های نهم و دهم برابری می‌کند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در نوشهر افزود: در دولت روحانی به اشتغال و تولید و کارآفرینی توجه و رسیدگی نشد و در این‌باره غفلت کردند یا توانایی انجام این کار ها را نداشتند.

این مسؤول توجه جدی به مستضعفان و قشرهای کم‌درآمد و توانمندسازی این گروه از افراد جامعه را اولویت اقدام دولت کار و کرامت برشمرد.

نائیج افزود: در دولت رئیسی افراد توانمند و پاکدامن و مردمی و تابع خط ولایت حذف نمی‌شوند بلکه از هر نوع جناح و گروهی هم که باشند در بدنه دولت و دستگاه‌های دولتی به کار گرفته می‌شوند.

وی تصریح کرد: حجت‌الاسلام رئیسی فردی انقلابی، دلسوز و با روحیه استکبارستیزی هستند که می‌توانند اقتصاد مقاومتی را پیاده کنند و کشور را از وضعیت موجود نجات دهند.

نائیج در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی با عنایت خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت بقیة‌الله الاعظم  (ارواحنا له الفداه) و با لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور پرشور و انقلابی خود در انتخابات 29 اردیبهشت بار دیگر نقشه شوم استکبار جهانی را نقش برآب کرده و عظمت ملت ایران را به جهانیان  نشان دهند و با انتخاب نامزد اصلح موجبات  تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی، عدالت اجتماعی، مبارزه با فقر وفساد و تبعیض و رشد و پیشرفت کشور را فراهم کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها