سخنگوی جمنا مازندران:

تکمیل حرکت ارزشی قالیباف با رای به رئیسی شکل می گیرد

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران گفت: حرکت ارزشی قالیباف با رای به رئیسی تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۶۱
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شکرالله رضازاده طی گفت‌وگویی ضمن تشکر از دکتر قالیباف، این مرد ارزشی و انقلابی و جهادگر با اشاره به بیانیه رسمی ائتلاف محمدباقر قالیباف  با رئیسی اظهار کرد: بنای جبهه مردمی بر این بود تا همه نیروهای انقلاب حول یک محور قرار گیرند تا بتوانند در انتخابات یکصدا و یکدل وارد گود شوند.

وی حرکت قالیباف را شایسته تقدیر بسیار دانست و افزود: قالیباف در حالی به نفع نامزد دیگر جبهه مردمی نیروهای انقلاب کنار کشید که در بسیاری از نقاط کشور رای بسیار قابل توجه‌ای داشته است.

سخنگوی جمنا مازندران گفت: این نوع کنار کشیدن، کنار کشیدن در اوج قدرت معنا می‌شود. قطعا نام محمدباقر قالیباف به عنوان بزرگی که در اوج اقتدار رفتاری بزرگوارانه کرد به ثبت رسید.

رضازاده با تاکید بر اینکه اکنون باید تمام ظرفیت را در جهت رای آوری دیگر نامزد جبهه بسیج کرد، اضافه کرد: اکنون جبهه مردمی نیروهای انقلاب تنها یک نامزد بیشتر ندارد و آن حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی است.

وی گفت: عقل و منطق انقلابی‌گری حکم می‌کند که اکنون تمام توان خود را معطوف به رای آوری وی کنیم تا در انتخابات ریاست جمهوری، نتیجه‌ای که برای مردم ایران اسلامی خیر است رقم بخورد.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در مازندران به بی‌اخلاقی‌های جریان مقابل اشاره کرد و گفت: وقتی رئیس دولت مستقر در سخنان خود مرزهای اخلاق را در می‌نوردد دیگر چه انتظاری می‌توان از اعضا ستادهای ایشان داشت.

رضازاده در پایان بیان کرد: رئیس دولت مستقر که از کم رنگ شدن اخلاق درست در جامعه می‌نالد اما متاسفانه خود پیشتاز در رد کردن مرزهای اخلاقی است.
کد مطلب: 291149
 


 
 
 

ارسال نظرات
پر بیننده ها