یک تولیدکننده گیلانی در گفتگو با «بسیج»:

نامزد اصلح، استقلال اقتصادی، رشد و ثبات اقتصادی را در محوریت اهداف خود قرار می دهد

حمید پیرقدیمی گفت: باید اقتصادی توانمند برای بهبود سریع معیشت اقتصادی مردم قرار دهد افزود: استقلال اقتصادی، رشد اقتصادی، ثبات اقتصادی را در محوریت اهداف خود قرار دهد، کیان نظام اسلامی را به خطر نیندازد.
کد خبر: ۸۸۶۱۲۷۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

 حمید پیر قدیمی تولیدکننده و پرورش دهنده ماهیان گرمابی در استان گیلان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: رییس جمهور در اقتصاد باید تکیه به مردم داشته باشد و اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی را پیاده سازی کند.

وی با بیان اینکه کاندید اصلح، باید اقتصادی توانمند برای بهبود سریع معیشت اقتصادی مردم قرار دهد افزود: استقلال اقتصادی، رشد اقتصادی، ثبات اقتصادی را در محوریت اهداف خود قرار دهد، کیان نظام اسلامی را به خطر نیندازد باید حاکمیت روحیه جهادی را بر رفتارهای اقتصادی در اصول راهبردی خود بکارگیرد.

وی در ادامه بیان داشت: کاندید اصلح در عین اینکه تعامل نظام اسلامی با نظام اقتصادی جهانی را در نظر دارد مقاومت در برابر خواسته‌های استکبار جهانی را هم مدنظر داشته و هیچ زمانی حاضر به پذیرش سلطه استکباری در اقتصاد کشورمان نیست.

پیر قدیمی بیان داشت: باید اقتصادی متناسب با شان مردم را در مد نظر قرار دهد، در شرایط کنونی مردم قبوا دارند که وضعیت اقتصادی  موجود، نوعی بی‌ اعتمادی را ایجاد کرده که نمی‌تواند منجر به رشد ،توسعه و شکوفایی اقتصادی شود.

این تولیدکننده در ادامه گفت: متاسفانه آنچه به نظر می‌رسد دولتمردان در امر اقتصادی، نگاهی به خارج از مرزها دارند نه به معیشت مردم. این در حالی است که  ملت ایران سرمایه‌های همیشگی نظام هستند.

وی گفت: کاندید اصلح باید توانمندی و تولیدات داخلی را مدنظر قرار دهد لذا  تغییر نگاه کنونی که در اقتصاد کشورمان دیده می‌شود الزامی است. اجرایی کردن اقتصاد مقاومتی باید از سوی رییس جمهور  وجود داشته باشد و باور عمیق به درون نگری اقتصادی، اهداف انقلابی و مدیریت جهادی داشته باشد. باید شخصا در عرصه های میدانی ورود کند.

پیر قدیمی گفت:  باید استقلال اقتصادی و خوداتکایی اقتصادی یکی از اهداف اقتصادی کاندید اصلح باشد و برون محور نباشد. از زندگی اشرافی‌گری پرهیز جدی داشته باشد. شفافیت اقتصادی را با صداقت و اعتماد به مردم را به طور جدی مدنظر داشته باشد. جذب سرمایه طبق موازین نظام اسلامی برای بخش‌های تولیدی داخلی داشته باشد.

این تولید کننده در خاتمه افزود: کاندید اصلح باید مکلف شود به ایجاد کار، به تولید، به کارآفرینی، پررونق کردن روزافزون؛ باید اقتصاد مقاومتی را اجرایی کند که با مقاومت در مقابل کارشکنی دشمن تنها معنایش حصار کشیدن دور خود و فقط انجام یک کار تدافعی نداند بلکه اقتصادی را باور داشته باشد که به یک ملت اجازه می‌دهد حتی در شرایط  فشار و تحریم هم رشد کنند و باور دارد که اقتصاد مقاومتی رابطه نزدیکی با انسجام ملی دارد.

ارسال نظرات