رئیس سازمان بسیج عشایری کشور در گفتگو با«بسیج»:

رئیس جمهور خداترس، فساد اقتصادی و مالی نخواهد داشت

رئیس جمهور باید فراجناحی باشد یعنی از تمام اقشار جامعه برای پیش بردن امور استفاده کند تا شایسته سالاری را در سیاست خود قرار دهد نه فامیل بازی را!
کد خبر: ۸۸۶۱۲۷۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲

سردار پاشا محمدی رئیس سازمان بسیج عشایری کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، درباره شاخص های اصلی رئیس جمهور اصلح اظهار داشت: خداترس بودن از اصلی ترین ویژگی و شاخص یک فرد برای انتخابات ریاست جمهوری است. همان طوری که خصلت خداترس بودن باعث جلوگیری از فسادها در جامعه می شود، رئیس جمهور هم برای انتخاب کابینه و مشاورانش، اشخاص مومن و خداترس را باید در نظر گیرد.

وی افزود: با وجود کابینه ای با تقوا، مردم کمتر شاهد دزدی و فساد های اقتصادی می شوند. از دیگر شاخص های انتخاب اصلح می توان به ولایت مداری او پرداخت. رئیس جمهور ولایت مدار، با عمل کردن به سخنان ریزبینانه مقام معظم رهبری که امسال را "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نام گذاری کردند، می توانند گره گشای این روزهای بحرانی ایران شود.

سردار پاشامحمدی عنوان کرد: رئیس جمهور انقلابی یکی از آرمان های نظام جمهوری اسلامی است چراکه با داشتن شاخص انقلابی بودن او، ایران در چهره بین المللی یک قدرت برتر به عنوان کشوری که با حکومت اسلامی و علوی اداره می شود، ظاهر می شود.

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور تصریح کرد: رئیس جمهور باید فراجناحی باشد یعنی از تمام اقشار جامعه برای پیش بردن امور استفاده کند. رئیس جمهوری که چنین ویژگی را داشته باشد از رانت و به قول معروف پارتی بازی استفاده نمی کند تا برادر یا اقوام خود را بخاطر پول بیشتر استخدام کند و از شایسته سالاری چشم پوشی داشته باشد.

وی گفت: کسانی که خانه های چند میلیاردی و تجمل گرا هستند گزینه مناسبی برای رئیس جمهوری نخواهند بود چراکه امام فرمودند؛ مسوولین خود را از طبقه پایین و متوسط جامعه انتخاب کنید تا طعم فقر را چشیده باشند.

سردار پاشامحمدی در آخر تاکید کرد: نکته مهمی که باید به آن توجه داشت و مقام معظم رهبری هم به آن اشاره کردند این است که هرکسی از هر جناحی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شود، برنده نیست، بلکه پیروز این میدان مردم هستند. مردم هم به یاری خدا در روز 29 ادیبهشت همگی در پای صندق های رای گیری حاضر می شوند و حماسه دیگری را می آفرینند.

ارسال نظرات