مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

اجرای پروژه‌های عمرانی و هوشمندسازی مدارس استان اردبیل در اولویت قرار می‌گیرد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: انتظار می‌رود که اجرای پروژه‌های عمرانی و هوشمندسازی مدارس استان اردبیل در اولویت قرار گیرد تا از این طریق مطالبات و خواسته‌های دانش‌آموزان را به طور مطلوب برطرف کنیم.
کد خبر: ۸۸۶۱۴۶۳
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم ،احمد ناصری در همایش کارشنان و مسئولان حوزه پشتیبانی و خدمات مناطق و نواحی استان اردبیل اظهار داشت: انتظار می‌رود که اجرای پروژه‌های عمرانی و هوشمندسازی مدارس استان اردبیل در اولویت قرار گیرد تا از این طریق مطالبات و خواسته‌های دانش‌آموزان را به طور مطلوب برطرف کنیم.

وی با اشاره به این که ارتقای سطح خدمات‌رسانی به دانش‌آموزان از مهم‌ترین اولویت این مجموعه است، افزود: تمام سعی و تلاش ما بر این است که با اقدامات انجام یافته این اهداف را محقق کنیم تا از این طریق بتوانیم سطح علمی و عملی دانش‌آموزان را ارتقا داده و بسترهای پیشرفت و رشد آنان را فراهم کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: اموالی که در اختیار آموزش و پرورش قرار داده می‌شود باید با برنامه‌ریزی‌های صحیح و هدفمند هزینه شود تا از این طریق بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام آموزش و پرورش را در موعد مقرر به اتمام رسانده و شاهد بهره‌برداری از آنان باشیم.

ناصری بیان کرد: همکاری و مشارکت حوزه پشتیبانی در این زمینه امری لازم و ضروری است که باید در دستور کار قرار داده شود تا بتوانیم از این طریق به تمامی اهداف مورد نظر در این زمینه جامه عمل پوشانده و از خروجی‌های برنامه ششم توسعه به نحو احسن برخوردار شویم.

وی با اشاره به رویکردهای قرآنی و توجه به آموزه‌های آن در آموزش و پرورش نیز تصریح کرد: این مسابقات با مشارکت یک هزار و 800 نفر از دانش‌آموزان برگزار شد و دانش‌آموزانی که رتبه‌های نخست دست یافتند به مسابقات سراسری قرآن کریم راه یافته‌اند که به میزبانی استان برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات