مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

حضور و کمک مردم یکی از مهمترین پشتوانه ها و سرمایه های سازمان بهزیستی است

حضور مردم و کمک های مردمی به مددجویان بهزیستی یکی از مهمترین پشتوانه ها و سرمایه های این سازمان است.
کد خبر: ۸۸۶۱۴۶۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل بهزیستی استان زنجان از حضور پررنگ خیرین در حمایت ازنزدیک به 400 کودک بی سرپرست و بدسرپرست بهزیستی استان زنجان خبر داد و گفت: یکی از مهم ترین رویکردهای سازمان بهزیستی خدمت رسانی به خانواده های نیازمند ، معلولین و افراد بی بضاعت می باشد.

محمد محمدی افزود: جلب و جذب مشارکت های مردمی در رفع مشکلات مددجویان نقش بسزایی دارد.

وی در ادامه با اشاره به تشکیل شورای مشارکت های مردمی بابهزیستی استان زنجان اظهار داشت: حضور مردم و کمک های مردمی به مددجویان بهزیستی یکی از مهمترین پشتوانه ها و سرمایه های این سازمان است .

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته 114 خیر زنجانی به یاری 140 کودک نیازمند به ارزش 637 میلیون ریال شتافتند، تصریح کرد: طی سالهای 93 و 94 نیز 118 کودک توسط 92 خیر زنجانی به ارزش 524 میلیون ریال تحت حمایت قرار گرفتند.

محمدی خاطر نشان ساخت: در حال حاضر206 خیر زنجانی 258 کودک بی سرپرست و بدسرپرست را در زمینه تحصیل ، معاش و درمان تحت حمایت خود قرار داده اند.

وی یکی از نمودهای شکرگذاری از نعمت های الهی را کمک به محرومان و یتیمان عنوان نمود و خواستار حضور بیش از پیش خیرین زنجانی در کنار جامعه هدف بهزیستی شد.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان افزود: علاوه بر کمک های خیرین بهزیستی استان زنجان در حال حاضر دارای 4 مرکز شبانه روزی غیر دولتی کودکان و نوجوانان و 1 مرکز دولتی شیرخوارگاه و نوباوه گان است که تعداد 77 کودک بی سرپرست و بدسرپرست در این مراکز نگهداری می شوند و 167 کودک نیز در کنارخانوادها امداد بگیر هستند که کلیه هزینه های 244 نفر ذکر شده توسط بهزیستی استان زنجان تأمین می شود.

ارسال نظرات