خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

بازیگران استکبار در منطقه با هدف براندازی پشتبانی می شوند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در جمع اصحاب رسانه این شهرستان با بیان اینکه بازیگران استکبار در منطقه همچون عربستان، تکفیری ها، رژیم صهیونیستی و امثال این ها در مرزها با ایجاد ناامنی به همدستی ضد انقلاب با اهداف براندازای از سوی امریکا و اروپا پشتیبانی می شوند، اهداف استکبار را در سه بازه زمانی مورد بررسی قرار داد.
کد خبر: ۸۸۶۱۵۲۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد هدف استکبار در بازه کوتاه مدت را نفوذ به بدنه نظام، در بعد میان مدت، مشروعیت زدایی از نظام و در بعد بلندمدت، استفاده از فرصت هایی همچون انتخابات برای براندازی نظام جمهوی اسلامی عنوان کرد.

وی افزود: آنها در انتخابات به دنبال بی ثبات سازی امنیت، بی حیثیتی و بی اهمیتی آرای مردم بوده و می خواهند انتخابات را غیرمردمی جلوه دهند ولی مردم با حضور آزادانه، آگاهانه و حداکثری خود، بار دیگر آنها را ناکام خواهند گذاشت.

حجت الاسلام امیرنژاد با تبیین برخی از اهداف استکبار در فضای انتخابات، نقش بسیج و سپاه در روشنگری مردم را بسیار حساس دانست.

 

وی اضافه کرد: ما به عنوان حافظان انقلاب و دستاوردهای آن و به عنوان بازوان ولایت، همه توان خود را به کار خواهیم بست تا مردم دچار اشتباه محاسباتی نشوند و با تبیین جزئیات بیانات رهبری به مردم، آن ها را در انتخابی اصلح یاری می کنیم.

حجت الاسلام امیرنژاد در پایان سخنان خود از اصحاب رسانه خواست با صداقت و امانت داری، حقایق را آن گونه که است به مردم منعکس کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها