سردار نصیری،در جلسه اندیشه ورز دانشگاه های استان تهران:

دانشگاه یکی از مراکز مهم پیوند اشتغال جوانان است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه استان تهران، دانشگاه را مهمترین پیوند اشتغال برای جوانان بر شمرد و تأکید کرد: استفاده از چنین ظرفیتهایی در جهت احقاق اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۸۶۱۵۹۴
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سردار علی نصیری، در جلسه هیات اندیشه ورز دانشگاههای استان تهران، اظهار داشت:این جلسات می تواند چندین خروجی مثبت داشته باشد و از مهمترین آنها ارتباط و تعامل بیشتر، هم افزایی و بهره وری از اندیشه ها و استفاده از پتانسیل ها و ظرفیتهای جوانان درسطح دانشگاه ها خواهد بود.

سردار نصیری با اشاره به نامگذاری سال اقتصاد مقاومتی،اقدام‌وعمل،ازسوی مقام معظم رهبری،افزود: دانشگاه ها یکی از مراکز مهم پیوند جوانان به اشتغال هستند و باید به ظرفیتهای مهم این حوزه توجه بیشتری داشت. وی تصریح کرد: استفاده از پتانسیلها و ظرفیت سازی در دانشگاه ها می تواند قدم مهمی در جهت احقاق فرمایشات رهبری پیرامون حوزه اقتصاد مقاومتی باشد. فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران تاکید کرد:ما باید گفتمان مقام معظم رهبری را مبنی بر گره زدن اندیشه به تولید، به صورت جدی و فعال دنبال کنیم،چرا که در وضعیت حساسی قرار گرفته ایم و در این زمان حساس مسئولیت دانشجویان بسیجی و رسالت آنها به مراتب سنگین تر خواهد بود.

نصیری اضافه کرد:امروز بسیج دانشجویی و دانشگاه به عنوان دو بازوی مکمل در عرصه علم پژوهی می توانند گام های مهم و موثری در حوزه های مختلف با یکدیگر بردارند.

فرمانده سپاه استان تهران اظهار داشت: مجموعه بسیج و سپاه و مدیران و اساتید دانشگاه باید تلاش کنیم تا منویات رهبری در تمام حوزه ها پیگیری و اجرا شده و نظام اسلامی سربلند تر شود.

ارسال نظرات