وحدت،همدلی،اتحاد و استقلال پیام انتخابات ملت ایران به جهان است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه در صحنه بودن مردم ایران اسلامی پیام انتخابات به تمام جهان است؛ گفت:دشمنان با توطئه های خود نمی توانند ما را از صحنه دفاع از انقلاب خارج کنند.
کد خبر: ۸۸۶۱۶۹۱
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردسستان، حجت الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی صبح امروز با حضور در شعبه مستقر در مسجد جامع سنندج در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، شرکت کرد.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: در انقلاب اسلامی ما همواره شرکت در انتخابات حامل پیامهای داخلی و خارجی است و پیامش به دنیا این است که ما ملت واحدی هستیم ملتی که با همت، همدلی واتحاد همه مردم برای کشور خود تصمیم گیری می کنند و و این ندای ملت ایران است که همواره در صحنه هستند.


وی افزود:پیام دیگر این حضور این است که با وجود درصحنه بودن مردم دشمنان بدانند که توانایی طمع در کشور را ندارند و همه مردم ما در مقابل دشمنان ایستاده اند و نمی توانند با تهدید و تحریم ما را از صحنه دفاع از انقلاب خارج کنند.


حجت الاسلام شاهرودی عنوان داشت: همه مسئولان ما باید قدر این حضور مردمی را بدانند و مردم ایران اسلامی با حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور خود ندای وحدت و همدلی و همیشه در صحنه بودن را به جهانیان نشان دادند.


نماینده ولی فقیه در استان کردستان حضور گسترده مردم در انتخابات را بیانگر عشق و علاقه مردم به استقلال و آزادی کشور عنوان وخاطرنشان کرد:امیدواریم همواره شاهد ادامه رشد کشور در مسائل مختلف و استمرار آن باشیم.








ارسال نظرات