خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز

حضور مردم پای صندوق رأی از مولفه‌های تأمین امنیت کشور است

آیت‌الله حسن‌زاده حضور حداکثری مردم پای صندوق را از مهم‌ترین مولفه‌های تأمین امنیت برای کشور است گفت: قطعا هرچه که حضور مردم پر رنگ‌تر و بیشتر باشد نشان دهنده اعتماد به نظام است.
کد خبر: ۸۸۶۱۷۱۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳

آیت‌الله سیدابوالحسن حسن‌زاده  اظهار داشت: مسئله حضور کامل و حداکثری مردم به عنوان یکی از مهمترین مولفه‌‌های اقتدار کشور و نظام جمهوری اسلامی همیشه مورد تأکید رهبرمعظم انقلاب بوده و اخیرا نیز در فرمایشات ایشان بیان شد.

وی حضور حداکثری مردم پای صندوق را از مهم ترین مولفه‌های تأمین امنیت برای کشور است، ادامه داد: قطعا هرچه که حضور مردم پر رنگ‌تر و بیشتر باشد نشان دهنده اعتماد به نظام است و مردم در تصمیم‌گیری برای جامعه خود اهتمام و توجه دارند.

امام جمعه موقت اهواز تصریح کرد: باتوجه به بیانات رهبرمعظم انقلاب، حضور حداکثری مردم قطعا قضاوت و تصمیم‌گیری‌های دشمنان را درباره ما تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی با بیان این‌که حضور به میزانی قابل اهمیت است که مهم نیست چه کسی رأی بیاورد یا نیاورد و مهم‌تر حضور کامل مردم است که ان‌شاءالله مردم با درک شرایط و هوشیاری که همیشه داشتند فردا پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

آیت‌الله حسن زاده با بیان این‌که مردم صرف‌نظر از اینکه به چه کسی رای می‌دهند و چه کسی رای می‌آورد حضور آنها اقتدار نظام را یک مرتبه دیگر به همه جهانیان و همه دوستانی که در کشورهای مختلف وجود دارند و هم دشمنانی که به شکست انقلاب طمع داشتند را با یک نمایش اقتدار کامل به عرصه می‌گذارد.

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به پیام حضور پر شور مردم برای بیگانگان عنوان کرد: حضور پرشور قطعا طمع دشمنان را کمتر خواهد کرد.

وی تأکید کرد: باتوجه به شور و شوق موجود در میان مردم و رقابت بین کاندیداها، مردم پای صندوق‌های رای خواهند آمد و این پیام را به دشمنان خواهند داد که پس از گذشت 4 دهه از انقلاب همچنان به آرمان‌های حضرت امام وفادار مانده‌اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها