مشارکت مردم استان در انتخابات قابل توجه است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با بیان اینکه رویکرد دشمنان همواره به سمت جلوگیری از حضور مردم در انتخابات و کاهش آرای مردمی بوده است؛ گفت: اما مردم عکس آنچه را که آنها برنامه‌ریزی دارند، عمل می‌کنند.
کد خبر: ۸۸۶۱۸۰۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی عصر امروز با حضور در شعبه اخذ رای مستقر در اداره کل بهزیستی استان کردستان در سنندج رأی خود را به صندوق انداخت و گفت:، خوشبختانه میزان مشارکت مردم استان در انتخاباتبر خلاف تمامی توطئه های دشمن برای دلسرد کردن جهت حضور در انتخاباتقابل توجه بوده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: خداوند را شاکرم که یک امنیت قابل قبولی در کردستان حاکم است و این از لطف خداوند و به برکت خون شهیدان است.

وی افزود: از دو سه ماه گذشته تهدیدات دشمنان برای مقابله با حضور مردم در انتخابات را پیگیری کرده‌ایم و اقدامات پیشگیرانه خوبی در این زمینه انجام شد که هم سپاه و هم بقیه انجام دادند.

وی گفت: رویکرد دشمنان همواره به سمت جلوگیری از حضور مردم در انتخابات و کاهش آرای مردمی بوده است اما مردم عکس آنچه را که آنها برنامه‌ریزی دارند، عمل می‌کنند.

سردار رجبی یادآور شد: براساس گزارشاتی که تاکنون به ما رسیده است، مشارکت مردم استان در این انتخابات خوب است و امیدواریم تا پایان ساعت رأی‌گیری همه بیایند در این انتخابات شرکت کنند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار