نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

انتخابات منشأ آرامش و اقتدار نظام است

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی منشأ آرامش و اقتدار کشور در مواجهه با طوفان سهمگین توطئه‌ها است.
کد خبر: ۸۸۶۱۸۱۰
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر جمعه در خطبه های نمازجمعه بندرعباس، با بیان اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار ملی و عامل حفظ ثبات کشور است و هیچ دلسوز و علاقه‌مند به ایران نباید انتخابات را تحریم کند، اظهار کرد: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی منشأ آرامش و اقتدار کشور در مواجهه با طوفان سهمگین توطئه‌ها است و ملت ما در طول تاریخ 37 ساله انقلاب اسلامی بارها ثابت کرده‌اند که همدل و همراه با نظام و انقلاب اسلامی هستند.

وی اضافه کرد: انتخابات ریاست جمهوری در کشور ما یک فرصت بزرگ برای تعیین شرایط اداره کشور برای مدت چهار سال آینده است و انتخابات شوراها نیز به دلیل نقش و جایگاهی که شوراها در اداره شهرها دارند و اهمیتی که در قانون اساسی برای آن‌ها قائل شده است، اهمیتی ویژه دارند.

امام‌جمعه بندرعباس ضمن درخواست از مردم شهر بندرعباس و استان هرمزگان برای شرکت در انتخابات، افزود: از مردم هرمزگان می‌خواهم به شکل واقعی رأی دهند و به کاندیداهایی که حاضرند برای رأی مردم هزینه کنند و یا قصد خریدن رأی مردم را دارند، هرگز رأی ندهند چراکه این کار نه‌تنها خیانت است بلکه شأن و جایگاه انتخابات را نیز تقلیل می‌دهد.

آیت‌الله نعیم‌آبادی عنوان کرد: انتخابات این دوره اهمیتی ویژه دارد چراکه اوضاع داخلی بسیاری از کشورهای همسایه ایران آشفته است و دشمنان قصد دارند تا فضای داخلی کشورمان را نیز ناامن کنند اما به مدد مشارکت عظیم امروز موفق نخواهند شد و توطئه‌های آنان شکست سهمگینی خواهد خورد.

وی با بیان این‌که مردم در تمامی تحولات کشور نقش اساسی و محوری دارند، ابراز کرد: هر انتخاباتی که تا به امروز در کشور برگزار شده، منشأ تحقق خواست و رأی مردم بوده و همه اجزای نظام جمهوری اسلامی پای رأی مردم استوارانه ایستاده‌اند و در صدر آن رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده که هرگز اجازه تعدی به رأی مردم را نداده است.

امام‌جمعه بندرعباس تصریح کرد: هر کس پیروز انتخابات شود، برگزیده مردم است و باید همگان به رأی برآمده از اراده مردم تمکین کنیم.

آیت‌الله نعیم‌آبادی همچنین عنوان کرد: از مردم می‌خواهم که سریع‌تر رأی خود را به صندوق بیندازند و حضور در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.
ارسال نظرات