نماینده مردم بندرعباس:

مشارکت حداکثری امنیت ملی ما را تقویت می‌کند/ منتخبان قدر رای مردم را بدانند

نماینده مردم بندرعباس گفت: مشارکت حداکثری مردم ما در انتخابات، امنیت ملی را تقویت و اقتدار کشور را دوچندان می‌سازد.
کد خبر: ۸۸۶۱۸۵۲
|
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، احمد مرادی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات در کشور ما صحنه رقم زدن سرنوشت آینده کشور در بخش‌های مختلف است و مردم ما نیز با درک اهمیت انتخابات، در هر دوره مشارکت خوبی داشته‌اند.

وی افزود: مردم همیشه ثابت کرده‌اند که پشتیبان رهبری معظم انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوده‌اند و در این راه تحت هر شرایطی مجاهدت کرده‌اند و هر جا که لازم بوده با قدرت به صحنه آمده‌اند.

نماینده مردم بندرعباس بیان کرد: انتخابات شوراها از آن جهت که امور مدیریت شهری را بر عهده مجموعه‌ای از افراد در جامعه قرار می‌دهد، اهمیت بسیار بالایی دارد و از سوی دیگر انتخابات ریاست جمهوری نیز در 29 اردیبهشت خواهیم داشت که سرنوشت اداره کشور را به یک فرد خواهیم سپرد و لذا باید بدانیم که رسالت حضور ما در صحنه انتخابات بسیار مهم و برای آینده کشور تعیین کننده است.

مرادی خاطرنشان کرد: جدای از نتیجه انتخابات باید این نکته را بدانیم که نگاه بسیاری از دوستان و دشمنان انقلاب اسلامی به انتخابات کشور ما و میزان مشارکت مردم در آن است و بدون شک حضور بالای مردم برای ما امنیت آفرین بوده و دشمنان را مأیوس خواهد کرد.

وی گفت: مردم هرمزگان در هر دوره از انتخابات حضوری با شکوه داشته‌اند و بدون شک در این انتخابات نیز با حضور خود به اقتدار و امنیت و یکپارچگی کشورمان کمک خواهند کرد.
ارسال نظرات