فرماندار بیله‌سوار:

مشارکت ۸۳ درصدی مردم بیله‌سوار تاکنون در انتخابات

فرماندار بیله‌سوار گفت: تاکنون بیش از ۸۳ درصد مردم شهرستان بیله‌سوار در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت داشتند.
کد خبر: ۸۸۶۲۰۶۶
|
۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از تسنیم ، آرام حلیم در بازدید از شعبات اخذ آرا در بیله‌سوار اظهار داشت: تاکنون بیش از 83 درصد از مردم بیله‌سوار در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا مشارکت داشتند و پیش‌بینی می‌شود این مشارکت به بیش از 85 درصد برسد.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون در برخی شعبات اخذ رای شهرستان بیله‌سوار شاهد صفهای طولانی هستیم، افزود: روند انتخابات در بیله‌سوار خوب گزارش شده است و مردم این خطه حماسه‌ای عظیم در این روز ملی خلق کردند.

فرماندار بیله‌سوار تصریح کرد: اخذ آرا در برخی روستاهای بیله‌سوار به اتمام رسیده و صندوقهای رای‌گیری به فرمانداری انتقال داده شده تا شمارش آرا بعد از نهایی شدن از طریق ستاد انتخابات به مردم اطلاع‌رسانی شود.

حلیم از بررسی جدی تخلفات انتخاباتی در شهرستان بیله‌سوار خبر داد و گفت: در این زمینه مسئولان قضایی در آماده‌باش کامل بوده و هرگونه تخلفات انتخاباتی را با جدیت بررسی می‌کنند.

وی  اظهار کرد: برنده واقعی انتخابات مردم بودند که حماسه‌ای بسیار بزرگ در اوراق انقلاب خلق کردند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار