خادمی در گفت‎وگو با «بسیج»:

رئیس جمهور منتخب به وضعیت اقتصاد کشور رسیدگی جدی کند

خادمی تاکید کرد: مردم ایران با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به فرمایشات رهبری معظم انقلاب لبیک گفتند و حضورشان به خاطر تحکیم نظام است.
کد خبر: ۸۸۶۲۰۹۳
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
هدایت الله خادمی نماینده مردم ایذه و باغ ملک در مجلس شورای اسلامی در گفت‎وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج بیان کرد: مردم ایران با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری به فرمایشات رهبری معظم انقلاب لبیک گفتند و حضورشان به خاطر تحکیم نظام است.

نماینده مردم ایذه و باغ ملک در ادامه تاکید کرد: همه بایستی در مقابل نتایج انتخابات به قانون و مقررات و نظام احترام بگذارند و ازآنجایی که مرجع تصمیم گیری و تایید آرا، شورای محترم نگهبان است و این شورا یک مرکز فراجناحی است، هرآنچه را که شورای نگهبان اعلام کرد باید نصب‎العین همه باشد و آن را باید قبول کنند.

خادمی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم اعتماد دوباره مردم به فرد منتخب مورد توجه رئیس جمهور منتخب قرار گیرد و با توجه به اوضاع معیشتی، مشکلات اقتصادی و بیکاری در جامعه، یک تیم اقتصادی درستی را تشکیل دهد تا به وضعیت اقتصاد کشور رسیدگی جدی صورت گیرد و از این فرصت مجدد برای جبران عملکرد گذشته خود استفاده کند تا شاهد عملکرد خوبی در همه حوزه‎ها بالاخص در حوزه اقتصادی باشیم.


ارسال نظرات