در پی حضور گسترده و باشکوه ملت ایران در دوازدهمین دوره انتخابات:

پیام تشکر شهردار اشکذر از حضور گسترده مردم در انتخابات

شهردار اشکذر در پیامی از حضور 83 درصدی مردم دارالمومنین اشکذر قدر دانی کرد.
کد خبر: ۸۸۶۲۵۲۰
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، در پی حضور گسترده و باشکوه ملت ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا مهدی جعفری پور شهردار اشکذر در پیامی از حضور 83 درصدی مردم دارالمومنین اشکذر قدر دانی کرد.

متن پیام به این شرح است؛

ملت بزرگ ایران بار دیگر با حضور باشکوه خود در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا،حماسه ای شگفت آفریدند و عظمتی نو برپا کردند و عزت و سربلندی ایران اسلامی را در عرصه بین المللی تحکیم بخشیدند.

خداوند قادر و متعال را سپاس می گویم که با عنایتش ملت بزرگ ایران را در مسیر استقلال طلبی و عزت خواهی یاری نموده و با فضل و کرم خویش منشا سربلندی و سعادت نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم نموده است.

مشارکت 83درصدی مردم اشکذر در انتخابات ،لبیک دیگری به ندای رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی ) و تجدید میثاق با ارزش های انقلاب و آرمان های امام خمینی (ره) و شهیدان گرامی و نشانه بلوغ سیاسی مردم بود.

بی تردید در میدان و صحنه بزرگ انتخابات ،خلق حماسه ای عظیم از جنس بصیرت و اتحاد جز با عنایات الهی و قدم های استوار مردم عزیز مقدور نیست و یقین بدانید پیروز این صحنه ملت بزرگ ایران هستند.

اینجانب ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در بزرگ ترین رویداد سیاسی کشور و انتخاب دکتر حسن روحانی به سمت ریاست جمهوری اسلامی ایران و هم چنین انتخاب ترکیبی از چهره های جوان و با تجربه را به عنوان اعضای جدید شورای اسلامی شهر اشکذر تبریک عرض نموده ، امید است با اتحاد و همدلی در مسیر رشد و توسعه و شکوفایی شهر اشکذر گام برداریم.


و من الله توفیق
مهدی جعفری پور اشکذری
شهردار اشکذر


ارسال نظرات