خبرهای داغ:
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی خبر داد

کمک ۱۰ میلیارد تومانی آذربایجان غربی‌ برای بازسازی عتبات عالیات‌

کد خبر: ۸۸۶۲۵۵۱
|
۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی گفت: مسئولان بازسازی ستاد عتبات عالیات اعلام کرده‌اند که مردم آذربایجان غربی ۱۰ میلیارد تومان در طول سال در امر بازسازی عتبات عالیات مشارکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کریم حسین خانی در همایش طلایه‌داران تبلیغ و وقف که در محل مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: پیشاپیش حلول ماه مبارک رمضان را خدمت همگان تبریک می گوییم و این ماه را باید غنیمت شمرد و بندگی خداوند را بیش از پیش به جای آورد.

حسین خانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد مدافعان حرم افزود: پشتیبانی از مدافعین حرم امروزه وظیفه شرعی و ملی ماست چرا که همه مستحضریم اگر امروز مدافعان حرم در مرز اسرائیل با این رژیم صهیونیستی جنگ نمی‌کردند باید جنگ را در داخل کشور خود مشاهده می‌کردیم.

وی تصریح کرد: باید این مجاهدت‌ها و استقامت‌ها را گرامی بداریم و از مسئولان و روحانیون انتظار می‌رود که از فرصت تبلیغاتی استفاده کنند و در بحث پشتیبانی از مدافعین حرم را در برنامه‌های تبلیغاتی خود در ایام پیش رو به ویژه در ماه مبارک رمضان بگنجانند.

مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان غربی گفت: بازسازی عتبات عالیات نه تنها باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد بلکه طلاب نیز باید این موضوع را هم در برنامه‌های خود قرار دهند و استان را در این امر تقویت کنند چرا که جزو ضعیف‌ترین استان‌ها در کشور هستیم که فعالیت‌های خود را در راستای بازسازی عتبات عالیات انجام داده است.

وی خاطرنشان کرد: انتظار بر این است که بازسازی عتبات عالیات را نیز در متن تبلیغات خود قرار دهند و مسئولان بازسازی ستاد عتبات عالیات اعلام کرده‌اند که مردم آذربایجان غربی 10 میلیارد تومان در طول سال در امر بازسازی عتبات عالیات مشارکت می‌کنند.

رئیس دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی بیان کرد: این مهم با همکاری و دخالت جامعه روحانیون می‌تواند محقق شود و این اقدام نه تنها برای واقف بلکه برای افرادی که مردم را راهنمایی می‌کنند اجر و ثواب اخروی و دنیوی دارد و در آن دنیا از این موضوع تطمیع می‌کنند.

ارسال نظرات