استاندار اردبیل:

برنامه راهبردی برای توسعه ورزش استان اردبیل تدوین می‌شود

استاندار اردبیل گفت: به دنبال تدوین یک برنامه راهبردی برای توسعه ورزش استان اردبیل هستیم و در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.
کد خبر: ۸۸۶۲۸۶۶
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل  به نقل از تسنیم ، مجید خدابخش  در دیدار با رئیس فدراسیون قایقرانی در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل با ظرفیت‌های موجودی که دارد باید یک برنامه‌ راهبردی برای ورزش در منطقه تدوین شود تا ورزش استان بتواند تمام زیرساخت‌های موجود را به استانداردهای جهانی برساند.

وی با بیان اینکه به دنبال ایجاد یک دهکده ورزشی در استان هستیم، گفت: این امر از اولویت‌های مهم در اردبیل به شمار می‌رود که می‌تواند زمینه‌ساز تحول اساسی در حوزه ورزش اردبیل شود که پیگیری‌ها و تلاش لازم برای راه‌اندازی این دهکده ورزشی در اردبیل را انجام می‌دهیم.

خدابخش بیان کرد: استان اردبیل یک استان قهرمان‌پرور است که تا قبل از برگزاری مسابقات والیبال امیدهای آسیا تجربه کافی برای برگزاری این چنین مسابقاتی را نداشتیم که با یک مدیریت قوی توانستیم این مسابقه را در این سطح در استان برگزار کنیم و دیگر مشکلی برای مسابقات توپی و سالنی در اردبیل نداریم.

استاندار اردبیل افزود: پیست دوومیدانی مجموعه علی دایی که در جایگاه خودش از پیست‌های نمونه بوده و نظیر آن در ایران به تعداد انگشتان نمی‌رسد را در دهه مبارک فجر امسال تکمیل و به بهره‌برداری خواهیم رساند تا شاهد برگزاری مسابقات دوومیدانی در سطح بین‌المللی در استان باشیم.

وی در مورد ایجاد کمپ قایقرانی در شورابیل بیان کرد: دریاچه شورابیل با ظرفیتی که دارد می‌تواند مکان مناسبی برای ایجاد کمپ تیم‌های ملی در هر رشته‌ای باشد که این کار با ایجاد کمپ قایقرانی در استان اردبیل پیگیری می‌شود و در این زمینه تلاش لازم را انجام خواهیم داد.
ارسال نظرات