درجمع خبرنگاران مطرح شد؛

ارائه آموزش‌های خانواده به ۴۰ هزار مددجوی کمیته امداد لرستان

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از ارائه برنامه های آموزش خانواده به ۴۰ هزار مددجوی تحت پوشش این نهاد در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۲۹۱۲
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان بهنام فروتن نیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته امداد با هدف صیانت از حریم خانواده در زمینه های متعدد فرهنگی، اجتماعی با اهداف کلان و سیاست های مدون و برنامه ریزی شده در قالب برنامه توسعه ششم و میان مدت سال ۹۵ خدماتی را بر اساس کمیت و کیفیت طراحی و اجرا کرده است.

وی افزود: بر این اساس برنامه های فرهنگی این نهاد از ابتدای سال گذشته آغاز و به جامعه هدف شامل نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و زنان سرپرست خانوار با اولویت مناطق محروم وحاشیه نشین خدمات مناسب ارائه شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان عنوان کرد: یکی از خدمات ارائه شده به مددجویان تحت حمایت برگزاری دوره های آموزش خانواده است که نتایج قابل توجهی در زندگی افراد تحت پوشش داشته است.

فروتن نیا تصریح کرد: سال گذشته ۴۰ هزار و ۳۰ نفر از مددجویان تحت حمایت از برنامه های آموزش خانواده این نهاد بهره مند شدند.

وی گفت: این آموزش ها با موضوعات فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی و مسائل اقتصادی معیشتی، الگوی مصرف، فرهنگ کار و تلاش حقوقی فرهنگ سازی و ... به مددجویان ارائه شده است.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان بیان کرد: آموزش های خانواده در سال جاری در قالب های چهره به چهره، مشاوره فردی و مشاور در خانواده و محیط زندگی مددجویان، همایش و مسابقات، تهیه پیوست های فرهنگی کارگاه های آموزشی در اختیار مددجویان لرستانی قرار می گیرد.

انتهای پیام /z
ارسال نظرات