خبرهای داغ:

تیراندازی‌ در آمریکا با ۳۴ کشته

در هشتاد و پنج مورد تیراندازی در ۲۴ ساعت گذشته در ایالت‌های مختلف آمریکا سی و چهار نفر کشته و شصت و پنج نفر زخمی شدند.
کد خبر: ۸۸۶۲۹۵۴
|
۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، در هشتاد و پنج مورد تیراندازی گزارش شده در بیست و چهار ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا دستکم سی و چهار نفر کشته و شصت و پنج نفر زخمی شدند.

 

به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت های تسلیحاتی در آمریکا ، در یکی از موارد گزارش شده در ایالت کانزاس، یک نفر کشته و یک تن دیگر زخمی شد. در مجموع چهار مورد تیراندازی در این ایالت در شبانه روز گذشته به ثبت رسیده است که این تیراندازی ها سه کشته و سه زخمی برجای گذاشته است. پلیس در جستجوی یک کامیون سفیدرنگ در ارتباط با این تیراندازی است و با ارائه مشخصاتی ظاهری از این کامیون از مردم برای یافتن راننده وی کمک خواسته است. در یکی از تیراندازی های ایالت ویسکانسین نیز یک نفر کشته شد و دو تن دیگر زخمی شدند.

 

پلیس منطقه اپلتون می گوید در پی درگیری بین دو مرد در داخل یک کلوپ شبانه، تیراندازی در می گیرد، در این حادثه با مداخله نیروی پلیس، یکی از طرف های درگیر کشته شد و دو زخمی این حادثه به بیمارستان منتقل شدند. در حادثه تیراندازی دیگری در ایالت کالیفرنیا، دو نفر کشته شدند. تیراندازی در یکی از ساختمان های منطقه بیکرزفیلد رخ داده و هنوز انگیزه تیراندازی مشخص نیست.

 

در یک مورد تیراندازی در اوکلاهاما نیز سه نفر زخمی شدند. دوازده مورد تیراندازی طی بیست و چهار ساعت گذشته در ایالت ایلینوی به ثبت رسیده است که در نتیجه آنها سه نفر کشته و چهارده تن دیگر زخمی شدند. در یکی از موارد تیراندازی در این ایالت در درگیری خیابانی در جفرسون پارک بین عده ای که چهار بامداد همچنان در خیابان بودند تیراندازی درگرفت که در نتیجه آن سه نفر زخمی شدند. تیراندازی در منطقه آستین در همین ایالت نیز به کشته شدن یک نفر و زخمی شدن دو تن دیگر منتهی شد. در این حادثه نیز درگیری خیابانی بین دو دسته از افراد بعد از نیمه شب منجر به این حادثه شده است.

 

تمامی حوادث ایالت ایلینوی در شیکاگو به ثبت رسیده است، این شهر پارسال نیز صحنه بیشترین خشونت های تسلیحاتی در آمریکا بود. هفت مورد تیراندازی در ایالت جورجیا نیز به ثبت رسیده است که در نتیجه آنها دو نفر کشته و شش تن دیگر زخمی شدند.
پانزده مورد از تیراندازی های بیست و چهار ساعت گذشته در آمریکا قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.

 

به گزارش مرکز ثبت خشونت های تسلیحاتی در آمریکا و پس از دریافت گزارش های تکمیلی مشخص شد صد و دوازده مورد تیراندازی در بیست و چهار ساعت منتهی به یکشنبه در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا صورت گرفته است که در نتیجه آنها سی و پنج نفر کشته و هشتاد و سه نفر زخمی شدند. بیست و دو مورد از تیراندازی های ثبت شده در این مدت قربانی در پی نداشته است.

 

بر این اساس، صد و نود و هفت مورد تیراندازی در چهل و هشت ساعت گذشته در آمریکا به ثبت رسیده است که در نتیجه آنها شصت و نه نفر کشته و صدو چهل و هشت نفر زخمی شدند.

 

23690 مورد تیراندازی از ابتدای سال میلادی کنونی در شهرهای مختلف آمریکا گزارش شده است. 5800 نفر در نتیجه این تیراندازی ها کشته و 11413 نفر زخمی شده اند. 253 مورد از قربانیان این حوادث کودکان زیر یازده سال و 1200 تن نوجوان هستند. در این مدت 130 مورد تیراندازی به جمع، 968 مورد حمله به منازل ، 794 مورد استفاده از سلاح به عنوان وسیله دفاعی و 792 مورد تیراندازی غیرعمدی گزارش شده است. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها