خبرهای داغ:
با تکمیل 1454 طرح نیمه تمام؛

47 هزار فرصت شغلی در آذربایجان شرقی ایجاد می شود

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری آذربایجان‌شرقی با اعلام اینکه در صورت تکمیل 1454 طرح نیمه صنعتی و معدنی در استان برای 47 هزار نفر فرصت شغلی ایجاد می شود، سرمایه گذاران را برای مشارکت در تکمیل این طرح های نیمه تمام فرا خواند.
کد خبر: ۸۸۶۳۰۴۶
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، حمید هاشم زاده گفت: این طرح ها با پیش بینی سرمایه گذاری 140 هزار میلیارد ریال در دست اجراست.
وی با اشاره به اینکه بهره برداری از این طرح ها ارتقای رتبه صنعتی استان را به دنبال دارد، اظهارکرد: تکمیل طرح های نیمه تمام از اولویت های استان است و پیش بینی می شود امسال 700 طرح به بهره برداری برسد.
مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایهگذاری استانداری آذربایجانشرقی سرمایه گذاری را مقدمه و زیربنای اشتغال دانست و با اشاره به نام گذاری امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی؛ اشتغال و تولید بر ضرورت فراهم کردن بسترهای لازم برای جذب سرمایه گذاری به منظور رونق بیش از پیش اشتغال و تولید تاکید کرد.
وی گفت: دولت به عنوان سیاستگذار حامی و در کنار بخش خصوصی برای سرمایه گذاری است و تلاش دارد با بهبود فضای کسب و کار و تسهیل قوانین و مقررات به جذب و توسعه سرمایه گذاری کمک کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها