فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه

برگزاری برنامه یادواره شهدا در قروه /سوم خرداد روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی است

فرمانده سپاه قروه از برگزاری برنامه گرامیداشت عملیات بیت المقدس همراه با یادواره شهدا و صبحگاه مشترک روز سوم خرداد در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۸۶۳۴۱۱
|
۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی در گفتگویی ضمن تبریک فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: روز سوم خرداد 1361 پس از 24 روز رزم بي امان، خرمشهر به طور كامل از اشغال نظاميان عراق خارج شد و عمليات پيروزمندانه بيت المقدس كه در دهم ارديبهشت اين سال آغاز شده بود، با اين آزادسازي و با موفقيتي بسيار بزرگ به پايان رسيد.

وی افزود:روز سوم خرداد روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی است.

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: این روز بزرگ به این دلیل به نام مقاومت ایثار و پیروزی نامگذاری شده است که ملت بزرگ ایران، شهدا و رزمندگان و بسیجیان با دست های خالی و با کمترین امکانات خرمشهر را در سال 61 از اشغال متجاوزان نجات دادند.

شعبانی افزود: در اهمیت سوم خرداد و عملیات بیت المقدس همین بس که حضرت امام (ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی ادامه داد: قطعا اگر سایه جنگ و تهدید از سر کشور و ملت بزرگ ایران برای همیشه برداشته شده است این موضوع را مدیون و مرهون فداکاری ها و ایثارگری های شهدا در مقطع دفاع مقدس هستیم.

وی در ادامه گفت:برنامه گرامیداشت عملیات غرور آفرین بیت المقدس همراه با یادواره شهدا و برگزاری صبحگاه مشترک با حضور اقشار مختلف مردم و رزمندگان و ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی در سپاه پاسدارانشهرستان قروه برگزار خواهد شد.

شعبانی در پایان بیان داشت: امروز ایران اسلامی با توجه به حضور حداکثری مردم در انتخابات اخیر وارد عرصه جدیدی شده است و مسئولین و دولتمردان کشور باید با الگوگیری و الگوبرداری از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با بسیج همه امکانات باید به دنبال حل مشکلات کشور در حوزه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشند و ان شا الله شاهد موفقیت روز افزون و اقتدار و عزت بیشتر نظام اسلامیماندر سال های آتی باشیم.


ارسال نظرات