مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سیاهکل

ملت ایران از ترفندهای دشمنان هیچ واهمه ای ندارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سیاهکل گفت: ملت ایران هیچ واهمه ای ندارد و به پیروزی های الهی ایمان دارد. این ملت در عملیات بیت المقدس که در چهار عملیات انجام شد کاری کرد که دشمن هیچ چاره ای به جز فرار کردن نداشت و بیش از ۱۹ هزار نفر از نیروهای دشمن اسیر شدند.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۳۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سیاهکل، حجت الاسلام و المسلمین سیدخلیل نجاتی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در سپاه ناحیه سیاهکل، با بیان اینکه در کنار رهبر بودن و پیروی از رهبری موجب می شود تا در برابر دشمن سربلند و پیروز باشیم، گفت: رزمندگان اسلام در کنار رهبر کبیر انقلاب توانستند پس از ۵۷۸ روز بعثی ها را از خرمشهر بیرون کنند.

وی تصریح کرد: این ملت هیچ واهمه ای ندارد و به پیروزی های الهی ایمان دارد. این ملت در عملیات بیت المقدس که در چهار عملیات انجام شد کاری کرد که دشمن هیچ چاره ای به جز فرار کردن نداشت و بیش از ۱۹ هزار نفر از نیروهای دشمن اسیر شدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سیاهکل یادآور شد:شهدا با دل و جانشان خاک میهن را حفظ کردند و در برابر دشمنان از کشورهای مختلف ایستادگی کردند و آزادی خرمشهر چنان انجام شد که امام فرمود آزادی خرمشهر معجزه است و «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

حجت الاسلام و المسلمین نجاتی با اشاره به برگزاری انتخابات در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه، گفت: مردم با حضور در انتخابات دشمن را بر سر جایشان نشاندند. دموکراسی که در ایران اسلامی وجود دارد در هیچکدام از کشورهای اروپایی و عربی وجود ندارد و مردم تمامی مسئولین اصلی کشور را خودشان انتخاب می کنند.

وی ابراز کرد: ما در برابر تمامی دشمنان خواهیم ایستاد و مراقب و ناظر هستیم که راه شهدا را ادامه دهیم و این نظام را به دست امام زمان(عج) تحویل دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار