مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کوهرنگ:

فتح خرمشهر نماد مقاومت و پیروزی است

حجت الاسلام صادق نیکنام در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان کوهرنگ به مناسبت سوم خرداد، گفت: فتح خرمشهر نماد مقاومت و پیروزی است.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۷۰
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ بمناسبت آزاد سازی خرمشهر قهرمان برنامه صبحگاه مشترک بسیجیان ادارات، محلات و خانواده معظم شهدای کوهرنگ در سپاه ناحیه کوهرنگ برگزار این شهرستان شد .

حجت الاسلام صادق نیکنام در این مراسم، گفت:‌ امروز روز سوم خرداد، روز آزاد سازی خرمشهر می باشد، که نماد مقاومت و پیروزی است .

وی،‌افزود: این مناسبت ها را نباید فراموش کرد و ما گذشته خود را باید بعنوان چراغ راه آینده خود قرار دهیم .

نیکنام، اضافه کرد: سوم خرداد شعار پیروزی و مقاومت است . سوم خرداد ماه یادآور خاطرات مقاومت و پایداری و وحدت نیروهای مسلح و احساس مسئولیت آحاد مردم است.

وی، با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره)، که فرمودند" خرمشهر را خدا آزاد کرد"، اظهار داشت: سربازان و دلدادگان به این سرزمین روز ها و ماهها در آنجا مقاومت کردند، تا بالاخره پیروز شدند. نیکنام، گفت: خداوند به رزمندگان کمک کرد. در واقع هر نیرویی به عقبه و پشتیبان نیاز دارد؛ اگر شما وظیفه خود را انجام دهید خداوند به شما کمک می کند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ افزود: در واقع از اول انقلاب نیز چنین بود، هرجا تلاش و حرکت مخلصانه بود آنجا دست قدرت خدا به یاری مردم می آمد .

وی، در پایان به انتخابات اشاره کرد وگفت: هرجا ملت ایران در صحنه بود و هرجا که حمایت کرد، دشمن عقب نشست و در این انتخابات نیز دیدیم که عده زیادی از مردم پای صندوق رای آمدند و پیروزی مجدد نظام را رقم زدند.

ارسال نظرات