کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با بسیج:

هسته های مقاومت در منطقه انسجام یافته اند

عبدالرضا سلیمانی، گفت: بر اثر بیداری اسلامی و اتحاد مسلمین از شیعه و سنی و نقش آفرینی برجسته مرجعیت شیعه، هسته های مقاومت در منطقه انسجام یافته اند.
کد خبر: ۸۸۶۳۸۹۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ما،‌ ضمن تبریک به مناسبت سوم خرداد و با بیان اینکه باید قدردان این معجزات الهی بود.

عبدالرضا سلیمانی، بیان داشت: حماسه بی بدیل سوم خرداد و آزاد سازی خونین شهر قهرمان از چنگ صدامیان مورد حمایت کفر و الحاد را زمانی گرامی می داریم که دنیای اسلام و کشور های مسلمان منطقه گرفتار فتنه بزرگ ساخته و پرداخته بعضی از سران مرتجع منطقه و تحت حمایت استکبار و صهیونیسم جهانی شده اند و فجیع ترین جنایات وحشیانه بشری به نام اسلام در حال وقوع است.

وی، تصریح کرد: ثروت های مردم بعضی از کشورهای عربی به جای اینکه صرف ارتقاء عزت امت اسلامی و آبادانی کشورهای مسلمان شود متاسفانه صرف تشکیل گروه های تروریستی می شود. که کاری جز ویرانی کشورهای اسلامی و کشتار مسلمانان نمی کنند و با جذب مزدوران آدم کش از سراسر جان دست به جنایاتی می زنند که تاریخ از ذکر آنها شرمسار خواهد بود.

سلیمانی، اظهار داشت: بر اثر بیداری اسلامی و اتحاد مسلمین از شیعه و سنی و نقش آفرینی برجسته مرجعیت شیعه و با تدابیر و رهنمودهای مدبرانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ، مقابله جانانه ای با جانیان تکفیری صورت گرفته و هسته های مقاومت در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق و یمن انسجام یافته اند.

وی با اشاره به شکل گیری اتحاد بزرگ مسلمان در آینده نزدیک، گفت: ایران اسلامی نیز با وجود همه مشکلات ریز و درشت همچنان کشوری الهام بخش، آباد و مقتدر و با چشم اندازی غرور آفرین، قوت قلب مستضعفین جهان است.

سلیمانی اظهار کرد: ایران اسلامی کشتی امن عاشوراییان، به سوی نور در حرکت است و بخش عمده ای از این اتحاد و انسجام اسلامی دست آورد و حاصل خون شهیدان جانباخته در راه انقلاب اسلامی و به خصوص فدائیان و شهدای فتح ظفرمندانه خرمشهر قهرمان می باشد، که نوید پیروزی در جنگ و دفاع مقدس را در پی داشت و انشاءالله به فضل و عنایت پروردگار و در سایه توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مدضله العالی) این انقلاب بتواند به همه اهداف خود و در راس همه نابودی دشمنان اسلام و قرآن و پیروان قبیله شیطان برسد.

ارسال نظرات