مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد(ص):

رسیدگی به مردم و مستضعفین تاکید رهبر انقلاب به رئیس جمهور منتخب است/ آزادسازی خرمشهر معادلات دشمن را به هم زد

خط قرمز هایی داریم که هیچ کسی در هیچ قوه‌ای از آنها عبور نمی‌کند و بایدرعایت شود، و مقام معظم رهبری هم بارها رسیدگی به مطالبات مردم را به رئیس جمهور تاکید کرد، لذا کار مسؤولان صد در صد سخت‌تر شده و توقعات مردم هم بیشتر شده است، مسؤولان باید به مردم پاسخگو باشند.
کد خبر: ۸۸۶۳۹۲۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه آزاد شدن خرم‌شهر به اندازه روز 22 بهمن برای مردم غرور آفرید، گفت: آزادسازی خرم‌شهر معادلات دشمن را برهم زد.
حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی ظهر امروز در یادواره 288 شهیدمازندرانی آزاد سازی خرمشهر (عملیات بیت المقدس) که در سالن غدیر سپاه کربلای استان مازندران برگزار شد، اظهار کرد: در نگاه کارشناسان جنگی در دنیا آزاد کردن خرمشهر یک افسانه بود که با اتکال به خدا و توسل به اهل بیت این کار شدنی شد و به گفته ابرقدرت‌ها یک خواب تعبیر نشدنی تعبیر و به یک واقعیت تبدیل شد.

وی با بیان اینکه بیش از 260 شهید آزادسازی خرمشهر از استان مازندران بوده‌اند، افزود: فتح‌الفتوح خرمشهر جریان جنگ را عوض کرد، اگر خرمشهر آزاد نمی‌شد ورق به نحو دیگری رقم خورده بود اما آزاد سازی خرمشهر تمام معادلات دشمن را بهم ریخت.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با اشاره به اینکه با آزاد سازی خرم‌شهر نعره کشیدن‌های ابرقدرت‌ها تبدیل به حزن و اندوه شد، خاطرنشان کرد: آزاد شدن خرم‌شهر به اندازه روز 22 بهمن برای مردم غرور آفرید.

این مسؤول با اعلام اینکه آزادی خرمشهر حادثه ماندگار و تاریخی است که نباید فراموش شود، بیان کرد: امسال در تمام کشور برنامه‌هایی به‌صورت هماهنگ در هفته آزادسازی خرمشهر تدارک دیده شده و ده‌ها برنامه در سراسر کشور در حال اجرا است.

گواهی با بیان اینکه کارهای سخت با استقامت به ثمر می‌نشیند، تصریح کرد: مقاومت و دفاع بیش از 500 روز خرمشهر را آزاد کرد.

وی با اشاره به اینکه ای کاش آثار ماندگار دفاع مقدس در خرمشهر باقی می‌ماند، افزود: کاش خرمشهر به همان واقعیت زمان آزادسازی باقی می‌ماند و راهیان نور ما از آنجا دیدن می‌کردند و می‌دیدند که مردم ایران در مقابل ارزش‌ها کوتاه نخواهند آمد.

گواهی با بیان اینکه مردم ما همان ملتی هستند که خرمشهر را آزاد کردند، تصریح کرد: ترامپ کشکول گدایی به دوش گرفته و در منطقه دوره‌گردی می‌کند تا از عربستان بهره ببرد و در این راستا خواب‌هایی هم برای ایران دیده که به لطف و عنایت خداوند منان، تعبیر نخواهد شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ ادامه داد: ملت ایران با دست خالی خرمشهر را آزاد کرد و امروز ما در اوج قدرت هستیم و به برکت شهدا عربستان را جای خود نشاندیم.

این مسؤول به حضور بیش از 40 میلیون نفر در انتخابات اشاره کرد و گفت: این یک قدرت بزرگ است و برای جمهوری اسلامی از هزاران موشک و بمب اتم هم بالاتر است.

گواهی با بیان اینکه این حضور نشانه عظمت جمهوری اسلامی است، گفت: مسؤولیت کسی که انتخاب شد در مقابل مردم، شهدا، رهبری، کشور و ملت ایران هزار برابر شد.

وی با اشاره به اینکه کشور ما صاحب دارد که افتخار جمهوری اسلامی است، افزود: خط قرمز هایی داریم که هیچ کسی در هیچ قوه‌ای از آنها عبور نمی‌کند و بایدرعایت شود، که مقام معظم رهبری بارها رسیدگی به مطالبات مردم  را به رئیس جمهور تاکید کرد و لذا کار مسؤولان صد در صد سخت‌تر شده و توقعات مردم هم بیشتر شده است، مسؤولان باید به مردم پاسخگو باشند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ در پایان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در باره گشایش کار مردم و فراهم کردن زمینه تامین معیشت ملت توسط رئیس جمهور گفت: امروز نیازهای مردم باید برطرف شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها