خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بستان آباد:

زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت موجب اقتدار ایران است

امام جمعه موقت بستان آباد در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی این شهرستان اقتدار و عزت ایران اسلامی را در گرو زنده نگه داشتن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه عنوان کرد.
کد خبر: ۸۸۶۳۹۴۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اذربایجان شرقی،حجت الاسلام تقی زاده با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از هر زمان دیگر در اوج عظمت و شکوه است افزود: پشتوانه مردمی نظام در انتخابات به دنیا نشان داد که مردم حامی ولایت و نظام اسلامی هستند و هرگز از اصول و آرمان های انقلاب اسلامی دست نخواهند کشید .

وی در ادامه دوران دفاع مقدس را به جنگ جهانی سوم تشبیه و اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس استکبار جهانی در یک سو و انقلاب اسلامی و ملت ایران با دستان خالی و اراده ای پولادین در طرف دیگر قرار داشتند و با عنایات پروردگار، رهنمودهای امام راحل(ره) و همت و اراده مردم توانستیم دشمن را زمین گیر کنیم و حقانیت انقلاب و اسلام را به دنیا نشان دهیم.

 

حجت الاسلام تقی زاده از رزمندگان و آزادگان دوران دفاع مقدس خواستار بازگویی خاطرات و حماسه آفرینی های رزمندگان به نسل های سوم و چهارم انقلاب اسلامی شد و رشادت و فداکاری رزمندگان در دوران دفاع مقدس و بخصوص آزاد سازی خرمشهر(عملیات بیت المقدس) را غیر قابل وصف دانست .

ارسال نظرات
پر بیننده ها