فرمانده ناحیه ثارالله بمناسبت حماسه سوم خرداد بیانیه ای صادر نمود

در این بیانیه آمده است: کسانی که می خواهند فرهنگ ابتذال و غربگرایی را جایگزین فرهنگ انقلاب کنند بدانند مختارها در راهند ...
کد خبر: ۸۸۶۴۰۳۱
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از یزد،فرمانده ناحیه بسیج ثارالله یزد بمناسبت سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر قهرمان بیانیه ای صادر کرد.

وی تصریح کرد: سوم خرداد سال 1361 حماسه شگرف ، پیروزی سرو قامتانی است که وحدت ، همدلی ، ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان سلحشور و جان بر کف رقم زده شد و نقطه عطفی در پیروزیهای دفاع مقدس برای ملت غیور ایران اسلامی به یادگار گذاشت.

دهقان در ادامه این بیانیه اورده است :آزادی خرمشهرهدیه پروردگار بود به فرزندان این مرز و بوم که با اعتماد و توکل به خداوند ، پیروی از ولایت فقیه ، اتحاد و یکپارچگی وعده های آن قادر متعال را محقق کرد که بیانگر تعبیر گهربار حضرت امام خمینی(ره) شد که فرمودند: خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی ادامه داد : ما آمادگی داریم خرمشهر هایی که در پیش داریم را فتح کنیم و نگذاریمفرهنگ جهاد ، شهادت و ایثارگری به فراموشی سپرده شود.

دهقان همچنین خاطر نشان کرد :کسانی که میخواهند فرهنگ ابتذال و غربگرایی را جایگزین فرهنگ انقلاب کنند بدانند مختارها در راهند و بترسند و بلرزند و شب خواب آسوده نداشته باشند و ایمان داشته باشند آنچنان سیلی محکمی خواهند خورد و به زباله دان تاریخ ریخته می شوند.

ارسال نظرات