مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه کوهدشت:

در زمینه فرهنگی و جنگ نرم خرمشهر ها در پیش داریم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه کوهدشت گفت:شرایط امروز ما بسیار حساس است ما خرمشهر ها در پیش داریم در زمینه فرهنگی و جنگ نرم خرمشهر ها در پیش داریم
کد خبر: ۸۸۶۴۰۷۳
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹

حجت السلام نوری نیا در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج لرستان اظهار داشت : خرمشهر و مسجدجامع آن برای مردم ما نماد آزادگی مردانگی است ،این نماد در فرهنگ وجامعه ما و تاریخ ما جای خاص خود را پیدا نموده است.

وی افزود: پیروزی خرمشهر نتیجه استقامت و توکل برخداوند متعال بود ولذا امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه کوهدشت با اشاره به اینکه لازم است اینجا یاد وخاطره شهدا گرامی داشته شود همچنین یاد شود از رشادتهای اولین شهید روحانی شهید قنوتی عنوان کرد : بدون شک خیانتهای بنی صدر در اشغال خرمشهر نقش بسزایی داشته است.

وی بیان کرد:اگر خیانتهای این مفسد نبود و به موقع نیرو و تجهیزات به خرمشهر ارسال و توزیع میشد ما شاهد اشغال خرمشهر نبودیم.

حجت السلام نوری نیا بابیان اینکه هم اکنون کتاب های زیادی در این موضوع به رشته تحریر در آمده که تعداد ان به نوزده جلد میرسد که از آنها به ماموریت در خرمشهر ومهمان فشنگها ی جنگی است گفت:کتاب دا سیده زهرا حسینی به تمام معنا به این واقعیات اشاره خوبی نموده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه کوهدشت تصریح کرد:شرایط امروز ما بسیار حساس است ما خرمشهر ها در پیش داریم در زمینه فرهنگی و جنگ نرم خرمشهر ها در پیش داریم که نصرت الهی در دل بحرانهاست که به کمک ما می آید البته این مسیر توفیق الهی و در سایه وحدت ارتش و سپاه محقق شد لذا رمز پیروزی در جبهه امروزی همچنان اتحاد و توکل است .

انتهای پیام/ز
ارسال نظرات