امام جمعه شهرستان ازنا :

نگذاریم راه امام و شهدا بی رهرو باشد

امام جمعه شهرستان ازنا گفت: ما باید نگذاریم راه اما و شهدا بی رهرو باشد که دشمنان با همه ظرفیت های خود در حال از بین بردن فرهنگ ایستادگی وشهادت در سطح جامعه هستند.
کد خبر: ۸۸۶۴۱۰۴
|
۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت الاسلام شاهچراغی به مناسبت سالروز ازاد سازی خرمشهراظهارداشت: اصلی ترین و مهم ترین وظیفه ما حراست و حفظ فرهنگی است که شهدا در جامعه بنیان نهاده اند.

وی افزود: مردمان دوران مقدس ،مردمانی بودن که عمل به اموزه های دینی امام (ره) را وظیفه خود می دانستند،و به دستور امام (ره) در میدان جنگ حاضر شدند.

امام جمعه شهرستان ازنا در مورد وظیفه ما در برابر شهدا گفت:ما باید نگذاریم راه اما و شهدا بی رهرو باشد که دشمنان با همه ظرفیت های خود در حال از بین بردن فرهنگ ایستادگی وشهادت در سطح جامعه هستند.

ویبه بحث های اقتصادی و سیاسی اشاره کردوافزود: افکار شهدا درهمه زمینه های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی باید سر لوحه قرار داده شود.

شاه چراغی امام جمعه شهرستان در مورد اقصاد مقاومتی براساس رهنمود های امام خامنه ای خاطرنشان کرد:اقتصاد مقاومتی موجب روحیه ایستادگی برای مردم،نگاه های انها را به داخل کشور می شود.

.وی در ادامه بیان کرد:کسانی که با افزایش توان دفاعی ما چه در داخل و خارج اعتماد ندارند یا با اموزه های دینی و قران ما اشنایی ندارند یا اگر هم دارند دیگر به ان باور ندارند ،توان دفاعی جز مسئله های مهم هر کشور است .

وی اذاعان داشت : با حضور مردم و سازمان های امنیتی قوی می توانیم در هر لحظه که کسانی بخواهند امنیت دفاعی ایران را تهدید کنند در هر کجایی جهان باشند امنیت انهای را به خطر می اندازیم.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات