خبرهای داغ:

برگزاری ده‌ها ویژه‌برنامه به مناست سالروز فتح خرمشهر

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز گفت: به مناسبت یوم‌الله سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی، ده‌ها برنامه از سوی سپاه ناحیه ثارالله شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۶۴۲۵۸
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱

سرهنگ پاسدار اسماعیل محبی‌پور با اشاره به اینکه فتح خرمشهر مربوط به یک روز و زمان نیست، اظهار داشت: سوم خرداد روز مقاومت و ایثار مربوط به تمام تاریخ ایران زمین است و باید قدر آن را دانست.  

وی با بیان اینکه رزمندگان استان فارس از نخستین دلاورمردانی بودند که پرچم پیروزی فتح خرمشهر را بر مسجد جامع این شهر برافراشتند، افزود: حضور قدرتمندانه رزمندگان فارس همراه با دیگر نیروهای جان‌برکف در عملیات بیت‌المقدس پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز در مورد برنامه‌های گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر گفت: برگزاری مسابقات ورزشی جام مقاومت و پیروزی در 8 رشته ورزشی با شرکت 810 ورزشکار، تجلیل از برگزیدگان مسابقات ورزشی همزمان با سالروز فتح خرمشهر و اجرای صبحگاه مشترک یگان‌های نظامی مستقر در یگان بسیج امام علی (ع) سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز  از جمله برنامه‌های در دست اجرا است.

محبی‌پور تصریح کرد: تجلیل از خانواده شهدای عملیات فتح خرمشهر، برگزاری نمایشگاه عکس، بازدید از اماکن گردشگری، غباروبی قبور مطهر شهداء ونیز برپایی ایستگاه صلواتی از دیگر برنامه‌هایی است که در سالروز فتح خرمشهر اجرا می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها