خبرهای داغ:
با حضور مسئولان کلان شهر تبریز؛

پروژه 120 هکتاری کوی پارس شهرک خاوران افتتاح شد

پیش از ظهر امروز آیین آغاز به کار پروژه 120 هکتاری کوی پارس شهرک خاوران دارای مجتمع های مسکونی و تجاری و خدمانی و بهداشتی با حضور مسئولان کلان شهر تبریز در سالن کوثر فتح آباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۶۴۳۹۱
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، راعی فتح آباد؛ رئیس شورای روستای فتح آباد در این آیین گفت: پیشرفت منطقه با روش های درست و مدیریت قانونی می تواند به پیشرفت مناسبی و برسد و قطعا تاثیر بسیار بالائی در کل متطقه خواهد داشت.

مدیر عامل تعاونی دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در ادامه گفت: پروژه 120 هکتاری ازسال 1391 آغاز به کار کرده که زمین مناسب از بابت زمین شناسی، امکان ارتباطات راهی سریع به شهر و نزدیک بودن به مراکز جدید تفریحی و درمانی ازشاخصه های آن است.

سپهر افزود: باغات محوطه این پروژه به هیچ عنوان از بین نمی رود و به صورت مدرن نگه داری خواهند شد و به علت اینکه زمین های فضای سبز دو برابر زمین های مسکونی است مطمئنا دارای آب و هوای مناسب خواهد بود.

عضو هییت مدیره شرکت تعاونی آتیه سازان پرستاری نیز در ادامه اجرای طرح های عمرانی را نیازمند همکاری شورای شهر و شهرداری دانست.

نصرتی اظهار داشت: عمران این طرح و طرح های مشابه آن همکاری صمیمانه شورای شهر را برای پیشرفت و عمران منطقه می طلبد.

شهرام دبیری؛ رئیس شورای کلان شهر تبریز شهر نیز گفت: شورای شهر تبریز اعتقاد راسخ جهت پیشرفت و عمران و آبادی را دارد و در برخی روستاهای نزدیک تبریز که الان می توان گفت که محله ای از محله های تبریز شده اند، موظف به اجرای اهداف برای پیشرفت این مناطق هستیم.

در پایان این آیین قرارداد قطعاتی که کارهای عمرانی رو آغاز کرده اند، اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها