امام جمعه سورشجان:

حضور پرشور در نتخابات نشان آزادی حقیقی در ایران است

امام جمعه سورشجان گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان دهنده آزادی حقیقی در جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۸۶۴۵۸۴
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری: حجت‌الاسلام محمدعلی خسروی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر سورشجان اظهار کرد: انتخابات یک صفحه سفید و روشن دارد و آن حضور گسترده و با نشاط مردم در پای صندوق‌های رأی است که اعجاب بین‌المللی را برانگیخت و همه متوجه شدند که در ایران دموکراسی و آزادی حقیقی وجود دارد.

وی با ابراز تأسف از برخی مواردی که در انتخابات اخیر اتفاق افتاد، تصریح کرد: صفحه سیاه و تاریکی هم در انتخابات گذشته وجود داشت و آن تخلفات گسترده و سازماندهی شده مجریان انتخابات بود، این تخلفات آنقدر وسیع و گسترده بود که همه مقامات امنیتی، اطلاعاتی و نظارتی آن را توبیخ کردند.

تناقض کلام و رفتار مجریان انتخابات شبهه مهندسی شدن انتخابات را تثبیت می‌کند

امام جمعه سورشجان ادامه داد: تخلفات گسترده‌ای مانند دخالت مستقیم مجریان انتخاباتی، خرید و فروش گسترده رأی، ابهامات متعدد در نحوه اعلام نتایج، نحوه توزیع تعرفه‌ها، شروع به کار اخذ رأی در برخی شعب، تناقضات کلامی و رفتاری مجریان انتخابات باعث شده است که شبهه مهندسی شدن انتخابات در ذهن‌ها تثبیت شود.

خسروی با بیان اینکه کسانی که در این انتخابات تخلف انجام داده‌اند بر صورت نظام و رهبری چنگ انداخته‌اند و باید سیلی بخورند، گفت: این‌ها به اعتماد مردم به نظام و حق‌الناس آسیب رسانده‌اند، هر مسؤولی در هر موقعیتی، که از جایگاه خودش سوءاستفاده کرده و به مردم و رهبری خیانت کرده است باید محاکمه شود.

وی اضافه کرد: رهبری و نظام همان‌گونه که به فتنه‌گران و جریان انحرافی باج نداده است به فرصت‌طلبان هم باج نخواهد داد و نخواهد گذاشت آن‌ها به حق‌الناس دست‌درازی کنند.

هرجا از نهادهای امنیتی فاصله گرفتید عزتمان به حراج رفت/مسؤولان از عاقبت بنی‌صدر عبرت گیرند

خطیب نماز جمعه سورشجان با تأکید بر اینکه مسؤولان نباید به نهادهای امنیتی بزرگی مانند سپاه پاسداران و دیگر نهادهای امنیتی خیانت کنند، خاطرنشان کرد: اگر سپاه پاسداران نبود امثال شماها امروز نمی‌توانستید آزادانه حرف خودتان را بزنید، هر جا از بسیج و سپاه فاصله گرفتید عزت شما هم به حراج رفت، برجام و سند ذلت‌بار 2030 شاهد گویایی بر این مسأله است.

خسروی افزود: باید از بنی صدر و دیگران عبرت بگیرید به رأی پر ابهام خودتان مغرور نشوید، این رأی حاصل تخلف و ترساندن مردم از سایه جنگ است، بنابراین از محبوبیت شما نیست بلکه از سر اضطرار است.

وی خطاب به برخی مسؤولان هشدار داد: با خون شهدا و اقتدار رهبری بازی نکنید، بترسید از آن روزی که شعارهای الله اکبر و غیره علیه شما باشد، آن‌وقت عاقبتی بهتر از بنی صدر نخواهید داشت.

رژیم مزدور بحرین طعم ذلت و خواری را خواهد چشید

امام جمعه سورشجان حمله رژیم مزدور بحرین به شیخ عیسی قاسم را محکوم کرد و اظهار داشت: رژیم مزدور و عقب‌مانده بحرین بداند که عاقبت او نیز همانند عاقبت شاه مزدور ایران خواهد بود و او به‌زودی طعم ذلت و خواری را خواهد چشید و انتقام همه خون‌های ریخته شده از او گرفته خواهد شد.

خسروی با اشاره به حلول ماه مبارک رمضان و لزوم استفاده از ظرفیت این ماه، گفت: پیامبر اکرم(ص) فرمودند درهای آسمان در شب اول ماه رمضان گشوده می‌شود و تا آخرین شب از این ماه بسته نمی‌شود، در روایتی دیگر هم می‌فرمایند وقتی ماه رمضان شروع می‌شود درهای جهنم بسته و درهای بهشت گشوده می‌شود و شیطان زنجیر می‌شود.

وی ادامه داد: در این ماه مبارک هم موانع سلوک و عبادت برداشته می‌شود و هم زمینه‌های رشد و معنویت مهیا است و بر اساس روایات اگر کسی در این ماه بخشیده نشود از رحمت خدا دور است، همچنین در این ماه علاوه بر زمینه عبادت و معنویت زمینه فهم معارف دینی در مساجد و اماکن مذهبی فراهم است که باید نهایت استفاده را از آن ببریم.
ارسال نظرات