امام جمعه الیگودرز:

منتخبان شورا از تفرقه پرهیز کنند

امام جمعه الیگودرز گفت :منتخبان شورای اسلامی شهر با حفظ وحدت و همراهی در جهت خدمت به مردم تلاش نمایند.
کد خبر: ۸۸۶۴۵۹۷
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان حجت الاسلام ارزنده امام جمعه الیگودرز در جمع نمازگزاران این شهر با اشاره به دیدار جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس با مقام معظم رهبری اظهار داشت : در این دیدار حضرت آقا سخنان مهمی بیان داشتند که باید مورد توجه همه ما قرار گیرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند درطول ۸ سال دفاع مقدس دنیا برای ریشه کنی نهال نوپای انقلاب از تمام توان خودشان استفاده کردند اما ما با توکل بخدا در مقابل آنها ایستادیم زیرا از ابتدای انقلاب اطمینان خداوند همراهمان بود.

امام جمعه الیگودرز با تاکید بر اینکه باید مراقب باشیم از مسیر انقلاب خارج نشویم گفت: متاسفانه عده ای در داخل و خارج کشور سعی می کنند فرهنگ شهادت طلبی را از کتابها حذف کنند که اگر این اتفاق افتاد بزرگترین زیان به ملت و کشور خواهد رسید.

وی گفت: امروز عده ای که ادعای دینداری دارند سعی می کنند این فرهنگ را از کتابها حذف کنند که اینگونه لج بازی ها ظلم به خودشان است .

خطیب نماز جمعه الیگودرز افزود: اگر امروز داعش به کشور حمله کند جوانانی که در خیابان می رقصند و یا کسانیکه شال انتخاباتی به رنگ کاندیدای مورد نظرش را دور گردن سگ خود می اندازد نمی تواند از کشور دفاع کند بلکه جوانانی در مقابل دشمن می ایستند که فرهنگ جهاد و شهادت طلبی را آموخته اند.

ارزنده با قدردانی از حضور میلیونی مردم در انتخابات گفت: البته میلیونها نفر به هردلیل موفق نشدند در این انتخابات شرکت کنند ولی حضور مردم قابل قدردانی است.

وی ضمن تبریک به منتخبان شورای شهر عنوان کرد: اعضای جدید شورای شهر باید با همدلی و همراهی و بدور از تفرقه و دوستگی در جهت خدمت به مردم تلاش نمایند.

امام جمعه الیگودرز به مشکلات پذیرش مسوولیت اشاره نمود و افزود: داوطلبانی که با هر نیتی وارد عرصه انتخابات شده و موفق به کسب رای لازم نشده اند باید دو رکعت نماز شکر بخوانند که این مسوولیت سنگین از دوش آنها برداشته شد.

وی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و قدردانی از اداره تبلیغات اسلامی به جهت برنامه ریزی های مناسب اجرای برنامه ها، توصیه هایی برای بهره مندی بیشتر از معارف این ماه بیان نمود.

 انتهای خبر/Z
ارسال نظرات