فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم در جمع نمازگزاران:

فتح خرمشهر؛ تبلور قدرت خداوند و معنویت رزمندگان بود/ در جنگ نرم مراقب خمپاره شصت باشیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خاتم در جمع نمازگزاران گفت: در واقع فتح خرمشهر تبلوری از ایمان و اعتقاد به خدا و معنویت رزمندگان بود.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۱۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم ؛فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جمع نمازگزاران هراتی با تبریک سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: عامل موفقیت رزمندگان کشور در دوران دفاع مقدس توکل و ایمان به خدا بوده است.

سرهنگ آزادی نژاد گفت: در واقع خرمشهر تبلوری از ایمان و اعتقاد به خدا و معنویت رزمندگان بود.

وی افزود:در دوران دفاع مقدس دشمن متوجه شد که برای مبازره با جمهوری اسلامی نمی تواند به جنگ سخت اکتفا کند بنابراین با تشکیل اتاق فکر جنگ نرم را طراحی و علیه جمهور اسلامی دست به توطئه زدند.

آزدای نژاد گفت: کم جلوه دادن دستاوردهای دفاع مقدس یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم است که میخواهد با نفوذ در ایمان و اعتقادات جوانان ،روحیه انقلاب گری در آنان ساقط کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم خاطر نشان کرد: جنگ نرم دشمن همانندخمپاره شصت عمل میکند، نه سوت دارد نه صدا،متوجه آمدنش می شویم که میبینیم دیگر جوانان ما در مساجد حضور ندارد و فکر و ذهن آنان را چیزی جز ایمان و معنویت گرفته است ،پس باید خیلی مراقبب باشیم.

سرهنگ آزادی نژاد گفت: باید روز سوم خرداد و رشادت های رزمندگان برای جوانان بازگو شود وبا خواندن وصیت نامه شهدا راه آنان را ادامه و با پرورش انسانهای انقلابی در پی تداوم نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.

ارسال نظرات