امام جمعه شهرستان ازنا:

امریکا دشمن قسم خورد انقلاب است

امام جمعه شهرستان ازنا گفت: تحریم اقتصادی و بازرگانی و تحریم بعضی از اشخاص نشانه دشمنی امریکا برای سر خم کردن مردم انقلابی ایران است .
کد خبر: ۸۸۶۴۶۳۰
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت الاسلام شاه چراغی امام جمعه شهرستان ضمن تبریک فرار رسیدن ماه مبارک رمضاناظهار داشت :این ماه، ماه نزول قران و پر برکت است که از آداب این ماه اینگونه بشمرد ،که فقط ناشامیدن و نخوردن نشانه یک فرد روزه دار نیست و علاوه بر روزه داری شکم، باید تمام اعضا و جوارح از معصیت روزه در امان باشد .

وی ازاد سازی خرمشهر و عملیات بیت المقدس را از مهمترین و بزرگترین عملیات دوران دفاع مقدس برشمرد افزود:رمز موفقیت عملیات بیت المقدس اخلاص رزمندگان بود .

حجت الاسلام شاهچراغی به حقوق بشر امریکایی اشاره کرد و گفت:امریکا کشوری است که مدعی حقوق بشر در سطح جهان است اما در سفر اخیر خود به یکی از کشورههای عربی که تا کنون رنگ صندوق به چشم ندیده است آن را کشوری با دموکراسی می خوانند ،و لذا کشوری که زنانش از کم ترین حقوق شهروندی برخوردارند در مجمع زنان جهان عضو می کنند و این حقوق بشر امریکایست.

وی با اشاره به این که امریکا دشمن قسم خورد انقلاب است بیان کرد:که در این 40 سال انقلاب از هیچ کاری بر علیه نظام فرو گذاری نکرده است . از بلوکه کردن دارایی های ایران تا تحریم اقتصادی و بازرگانی و تحریم بعضی از اشخاص نشانه دشمنی امریکا برای سر خم کردن مردم انقلابی ایران است .

امام جمعه شهرستان ازنا در مورد انتخابات اخیر ایران خاطر نشان کرد :حضور همه جناح ها سیاسی و مردم با سلایق مختلف نشان دموکراسی حاکم بر این نظام مقدس است.و دیگر نشانه دموکراسی و مردم سالاری در ایران در این انتخابات ریاست جمهوری کلید خورد که مشارکت70 درصد صادق بر این مسئله است.

حجت الاسلام شاهچراغی تصریح کرد: مردم برنامه های نامزدهای انتخاباتی را دیده اند و انها را به خوبی بررسی کرده اندو با مشارکت بی مثال خود رئیس جمهور را تعین کرده اند و حال به گفته رهبری باید همه های قوه ها و مردم با وحدت و انسجام با دولت همکاریی کنیم تا در حل مشکلات معیشتی و بیکار و مسکن و ازداواج جوانان موفقیت حاصل شود.

شایان ذکر است نمازگران بعداز اقامه نمازبرای حمایت از شیخ عیسی قاسم که در چنگال ال خلیفه این حکومت غاصب گرفتار گردیده است راهپیمایی کردند.

انتهای خبر/z
ارسال نظرات