امام جمعه پلدختر:

ماه مبارک رمضان دانشگاه انسان سازی است

امام جمعه پلدختر گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن ماه مغفرت ، بخشش ، نیکوکاری و دانشگاه انسان سازی است.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۵۳
|
۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰
حجت الاسلام محمد سوری در خطبه های نماز جمعه پلدختر به پیروزی امت ایران اسلامی به واسطه حضور حداکثری در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت : در این انتخابات دو تفکر خود را برمردم عرضه کردند که یکی تفکر رییس جمهور فعلی بود که از عملکرد خود دفاع کرد و دیگر تفکری که به عملکرد دولت معترض و آن را ناکارآمد دانست و خواستار تغییر مدیریت بود.

وی افزود: مردم به دفاع از عملکرد رییس جمهور بله گفتند و با لبیک به ندای مقام معظم رهبری در انتخابات حضور حداکثری داشتند که این مشارکت به واسطه هوش و زکاوت معظم له و موجب ارتقا اقتدار نظام شد.

امام جمعه پلدختر به آغاز ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد وگفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن ماه مغفرت ، بخشش ، نیکوکاری و دانشگاه انسان سازی است.

حجت الاسلام سوری عنوان کرد :ماه مبارک رمضان ماه آشتی با پروردگار عالم است و باید در این ماه به سمت خدا رفت و بهترین فرصت برای خوب شدن است یعنی این که انسان در این ماه تمام صفات بد را مانند تهمت ، غیبت و غیره که بعضی اوقات در انسان نفوذ می کند را از خود دور کند.

وی تصریح کرد: باید از ماه رمضان نهایت استفاده در جهت خوب شدن کرد برخی مواقع بدیها موجب دور شدن انسان از رحمت الهی می شوند که این ماه فرصت به سمت خدا رفتن است.

امام جمعه پلدختر عنوان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی است تا کدورت ها را کنار زد و تنها در این ماه هدف روزه گرفتن نیست بلکه باید به فکر یتیمان ، نیازمندان و مستضعفان باشیم و نسبت به آنها بی تفاوت نباشیم.

شایان ذکر است : نمازگزاران پلدختری پس از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی و سردادن شعار، تعرض دژخیمان آل خلیفه به شخ عیسی قاسم و شهادت جوانان بحرینی و تهدیدات آمریکا و آل سعود را محکوم کردند.

انتهای پیام/z
ارسال نظرات