برگزاری20برنامه ویژه ماه رمضان در سپاه اردل

مسئول تربیت و‌آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه اردل از برگزاری افزون بر 20برنامه به مناسبت ماه مبارک رمضان در این ناحیه خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۵۰۷۲
|
۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ پرویز خدابخشی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: بیش از 20 عنوان برنامه قرآنی و اخلاقی به مناسبت ماه مبارک رمضان در رده های تابعه ناحیه مقاومت بسیج و سپاه شهرستان اردل برگزار می شود.

مسئول تربیت و‌آموزش عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه اردل افزود: برگزاری کلاس های اخلاق و نور المبین، ویژه نیروهای پایور وکلاس های اخلاق، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ویژه نیروهای وظیفه از جمله برنامه های این ماه در شهرستان اردل می باشد.

وی، ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم،‌ جشن میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام،‌ ویژه برنامه های لیالی پرفضیلت قدر، تجلیل از فعالان قرآنی از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل به شمار می رود.

خدابخشی، افزود: از دیگربرنامه های اجرایی در این ماه مبارک، برگزاری جشن به مناسبت میلادامام حسن مجتبی(ع) و مراسم شب های قدر و تشویق و تجلیل از فعالان قرآنی خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به حدیثی از رسول خدا (صلی الله علیه وآله) گفت: رمضان ماهی است که ابتدایش رحمت است ومیانه اش مغفرت و پایانش آزادی از آتش جهنم؛ لذا باید از این فرصت الهی که به ما داده شده نهایت استفاده را برای رسیدن به قرب پروردگار داشته باشیم.

ارسال نظرات