فرمانده سپاه ناحیه رودبار خبر داد:

بهره برداری از 4 پروژه عمرانی بمناسبت هفته مقاومت در رودبار

کد خبر: ۸۸۶۵۱۳۶
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

فرمانده سپاه ناحیه رودبار از بهره برداری ا دو واحد مسکن مددجویی و دو پایگاه مقاومت بسیج به مناسبت آزادسازی خرمشهر در شهرستان رودبار خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رودبار، با حضور حجت الاسلام ربانی نژاد نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه رودبار، سرهنگ فلاح فرمانده سپاه رودبار، علیپور رئیس کمیته امداد شهرستان رودبار و جمعی از مسئولین دو واحد مسکن مددجویی و دو پایگاه مقاومت بسیج به مناسبت آزادسازی خرمشهر در شهرستان رودبار به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه ناحیه رودبار در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: «آزادسازی خرمشهر» یک معجزه الهی بود و باید آن را قدر دانست در طول دفاع مقدس از این قریب اتفاقا کم نبوده است.

سرهنگ جاوید فلاح با اشاره به برنامه های محوری سوم خرداد در شهرستان، بیان کرد: همایش های ویژه ای به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان رودبار برگزار می شود.

به گفته وی، برای افتتاح دو مسکن مددجویی و دو پایگاه مقاومت بسیج بمناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر مبلغ یک میلیارد و صد و پنجاه میلیون ریال هزینه شده است.

فرمانده سپاه رودبار اضافه کرد: دو واحد مسکن مددجویان در جوبن و شهران و همچنین پایگاههای مقاومت بسیج شهید رجایی دشتگان و شهید رحیمی دوسالده افتتاح شد.

ارسال نظرات