تقدیر ائمه جمعه شهرستانهای استان از عملکرد صداوسیما در انتخابات

ائمه جمعه شهرهاي مختلف استان در خطبه هاي نماز جمعه از عملکرد صداوسيما در ايجاد شور و نشاط انتخاباتي در کشور تشکر و قدرداني کردند.
کد خبر: ۸۸۶۵۲۳۷
|
۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، حجت الاسلام رحيمي امام جمعه شهرستان ابهر در خطبه هاي نماز جمعه عملکرد رسانه ملي و استاني را در ايجاد شور وشعور آفرینی ، بصیرت ومعرفت ،نشاط ، همدلي و همزباني بين مردم خوب و قابل تقدير دانست.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه قیدار نيز در خطبه هاي نماز این شهر با اشاره به اينکه رسانه ملي و شبکه استاني نقش برجسته و قابل توجهي در برگزاري انتخابات 29 اردیبهشت داشتند، اظهار داشت : در دوره ای که شبکه های اجتماعی و شبکه های ماهواره ای مردم را بمباران تبلیغاتی می کنند صدا وسیما معتبر ترین منبع کسب خبر از سوی مردم در جامعه است که این نشان از اعتماد مردم به صدا و سیماست و نشان می دهد که صدا و سیما کار خودش را درست انجام داده است.

حجت الاسلام عیوضی امام جمعه زرین رود نیز نقش صدا وسیما را در ایجاد آگاهی بخشی وبصیرت افزایی درامر انتخابات را بی بدیل دانست.

خطيبان جمعه شهرهای گرماب،سلطانیه ،زرین آباد وآببر نیز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه ، ضمن اشاره به نقش بسيار موثر صداوسيما در ايجاد فضاي همدلي و نشاط اجتماعي در مردم و همچنين تبيين شاخصهاي انتخاب اصلح، از زحمات و تلاشهاي بي شائبه رسانه ملي و به ويژه شبکه استاني اشراق در ايام برگزاري انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکر و قدرداني نمودند.

رئیس ستاد انتخابات استان نیز در برنامه زنده گفتگوی ویژه خبری ، از زحمات و تلاشهای صداوسیما در برگزاری باشکوه انتخابات قدردانی کرد.

ارسال نظرات